Hvordan lukker jeg Spotify ned på en Mac Book??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Overskriften siger sig selv. Det er ikke nok bare at lukke ned på det røde kryds når jeg har Spotify åbnet. Så er det nemlig stadig åbent. Er der nogen der ved hvad jeg så skal gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Maise86

Omsorgsgiver skriver:

Overskriften siger sig selv. Det er ikke nok bare at lukke ned på det røde kryds når jeg har Spotify åbnet. Så er det nemlig stadig åbent. Er der nogen der ved hvad jeg så skal gøre??

Kan desværre ikke hjælpe da jeg har samme problem på min pc.

Men følger lige med

Anmeld

17. februar 2013

10aps

Omsorgsgiver skriver:

hvis du åbner spotify og går op i venstre hjørne af din computer, står der spotify og så trykker du der og siger quit spotify :-) du kan også bare trykke command-Q. :-) 

Anmeld

17. februar 2013

helle85

Omsorgsgiver skriver:

nå vi lukker vores så lægger den sig ned i højre hjørnen hvor man kan se klokken osv også højre klikker vi på den og lukker den

håber det kunne hjælpe hvis jeres gør det samme

Anmeld

17. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
10aps skriver:

hvis du åbner spotify og går op i venstre hjørne af din computer, står der spotify og så trykker du der og siger quit spotify :-) du kan også bare trykke command-Q. :-) 

Tusind tak Det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.