Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i tage afsted?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

518 visninger
8 svar
5 synes godt om
16. februar 2013

Anonym trådstarter

Når jeg har termin er der 1 måned til at vi skal til familie tam tam på Sjælland ( vi er fra Jylland) , det er en gang om året vi ser mine fætre og kusiner et weekend på hotel

Vi har i forvejen 2 børn, på det tidspunkt på 3 og 4 år

Ville i tage afsted med baby på godt/knap 1 måned ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

wamse

Jeg ville vente og se det an, for der kan jo være nogle ting, som i ikke nu kan vide noget om, altså fx hvis barnet får kolik, så skulle jeg ihvertfald ikke afsted

Jeg ville, hvis alt kører som smurt, tage afsted ellers

Anmeld

16. februar 2013

Muhmi

Måske.. Men alligevel nok ikke... Selvom det er anden gang med en lille, lige nu, kan jeg faktisk mærke på mig selv at jeg har MERE behov for ro og stabillitet omkring mig end første gang, så jeg ville nok slet ikke kunne overskue en tur til sjælland så tidligt 

Anmeld

16. februar 2013

birthee

Nu er det jo ikke til at vide om du føder før, eller går over tid... Men det er jo en lang køretur... Hvor lang tid vil det tage for jer at køre? I skal jo nok indregne pauser undervejs, som måske ville gøre køreturen længere for de store? Vi skal afsted til Jylland her sidst i februar hvor Alexander er 1 måned, og det er kun for en 5-6 timer... Vi blev spurgt om vi ville komme lørdag og overnatte til søndag, men takkede nej da vi synes det giver for meget uro.... Men det er bare mine tanker omkring så lille et barn...

Anmeld

16. februar 2013

birthee

Dobbelt

Anmeld

16. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Når jeg har termin er der 1 måned til at vi skal til familie tam tam på Sjælland ( vi er fra Jylland) , det er en gang om året vi ser mine fætre og kusiner et weekend på hotel

Vi har i forvejen 2 børn, på det tidspunkt på 3 og 4 år

Ville i tage afsted med baby på godt/knap 1 måned ?

Nej, og det siger jeg fordi jeg har prøvet det. Kobberbryllup i sommerhus et par dage. Jeg tror også Rose var en måned gammel. Og det var ikke særlig hyggeligt eller afslappende, og har faktisk dårlig samvittighed, for jeg tror det havde været bedre for hende i så lille en alder bare at have fred og ro med far og mor og nærmeste familie i stedet for så mange mennesker..

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Nu er det jo ikke til at vide om du føder før, eller går over tid... Men det er jo en lang køretur... Hvor lang tid vil det tage for jer at køre? I skal jo nok indregne pauser undervejs, som måske ville gøre køreturen længere for de store? Vi skal afsted til Jylland her sidst i februar hvor Alexander er 1 måned, og det er kun for en 5-6 timer... Vi blev spurgt om vi ville komme lørdag og overnatte til søndag, men takkede nej da vi synes det giver for meget uro.... Men det er bare mine tanker omkring så lille et barn...

Meningen er vi sejler fra Århus ( hvor vi har 30 min kørsel til) også derover, når vi er af førgen er der igen en 30-40 min kørsel, så det er ikke galt

Men tror nu også det ender med v blir hjemme, og venter til nnæste år, hvor de kommer til jylland

Anmeld

16. februar 2013

booster_88

wamse skriver:

Jeg ville vente og se det an, for der kan jo være nogle ting, som i ikke nu kan vide noget om, altså fx hvis barnet får kolik, så skulle jeg ihvertfald ikke afsted

Jeg ville, hvis alt kører som smurt, tage afsted ellers

haps, og hvis jeg selv var klar selvfølgelig og i kan rumme og overskue det

Anmeld

17. februar 2013

Ciss

Jeg har stemt blankt, for jeg synes, det kommer helt an på, hvordan I har det, hvordan babyen har det, hvordan familien fungerer efter babys ankomst osv osv osv.

Der er jo stor forskel på babyer: Nogen sover om natten, andre ikke. Nogen spiser godt, andre må man virkelig kæmpe for at få til at spise ok. Nogle takler fint nye mennesker, andre ikke.

Så kommer det også lidt an på, hvordan storesøskene er. Hvor nemme er de at have med til den slags? Kryper de ind til mor og far og er generte, bliver de overstimulerede og umulige, elsker de det eller hader de det? osv

Jeg tror, jeg ville sige, at jeg ønskede at være med, men at jeg var nødt til at se situationen an, når baby er ankommet, om jeg kunne overkomme det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.