HJÆÆÆLP!! Er efterhånden desperat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
8 svar
6 synes godt om
16. februar 2013

Anonym trådstarter

Uhh er simpelthen så led, ked og frustreret.

Jeg en baby på 1 måned. H*n lider simpelthen så meget af mavebesvær, at vi efterhånden ikke aner vores levende råd?!

Vi har prøvet varmepude, kogt koldt vand, kogt lunt vand, kogt koldt sukkervand og er pt på dråber med maven - men den dumme mave driller stadig. Det skal siges at jeg ammer.

H*n vågnede 05.45 og fik tør ble og mad og var så vågen til 07.45 pga maven. Sov fra 7.45 til 9.15 og sov igen fra 11.00 til 13.00.
H*n har ikke sovet siden - har fået bryst adskillige gange i mellemtiden. H*n har simpelthen været SÅ træt den sidste halvanden time men har ikke kunne falde i søvn pga maven - h*n har grædt i næsten 1 time - og er endelig faldet i søvn i mine arme.

Hvad søren kan vi gøre med den mave? Den driller morgen, middag, aften og nat - ikke hele tiden eller konstant, men der kommer nogle lange seje ture

HJÆLP SØGES FRA EN MEGET FRUSTRERET MOR!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Muffinmus

svært at sige, hvis i ikke giver d-dråber osv.....

Er det luft og mega store prutter sov, så kan mylicon måske hjælpe?

Hmm, måske skal han en tur til kiropraktor eller lign, de fleste giver altid maven skylden, men ofte er det noget helt andet der bare ligner fordi babyen græder. Det kan være svært at kende forskel.
Og er det maven er det svært at gøre ret meget når du kun ammer. Mange stpper med d-dråber hvis de giver det fordi nogle børn ikke tåler dem, men hvis i ikke giver det er det jo ikke et problem.

Anmeld

16. februar 2013

Mother-love

Umiddelbart tænker jeg luft? Husker i og få bøvset hende godt af? For nogen børn er det ikke nok bare at blive lagt over skuldren.
Ved isabella gjorde vi det at vi sad med hende på skødet. Støttede hovedet og hun sad med ret ryg. Og efter hun havde bøvset nogen gange rokkede vi lidt frem og tilbage og nogen gange kom der en bøvs mere. Ellers kan i evt. Ligge Hende på maven lidt tid efter hun har spist..

Ellers hvis hun har fået luft for langt ned så cykle lidt med hendes ben og massere lidt på maven. For de små pus har lidt svært ved selv at prutte når de ikke er større.

Vi brugte og bio gaia dråber. Som er mælkesyrebakterier. Og det hjalp også meget på isabellas system.
Isabella var dog fb fra hun var ca 1 mdr.

Anmeld

16. februar 2013

L&V

Afsted til zoneterapi eller kranio sakral med jer det kan hjælpe på selv den værste mave onde.. Vi brugte begge dele til min datter med kolik

Anmeld

16. februar 2013

MorDk

Vores datter havde også super ondt i maven i starten og jeg var overbevist om at det var D-dråberne!!! Derfor stoppede jeg med at give dem og vuptiii en helt anden pige og mavekneb var væk.

Vi trappede hende op i D-dråber.

1 dråber x 1 dgl i 1 uge

2 dråber x 1 dgl. i 1 uge

2 dråber morgen 1 dråbe aften i 1 uge

2 dråber morgen 2 dråber aften i 1 uge

3 dråber morgen 2 dråber aften i 1 uge

5 dråber morgen....... BUM! Og vi har ingen problemer.

Det skal sige at vi ventede med at give hende dråberne til hun var knapt 3 mdr. Netop for man jo ved at deres tarmsystem ikke er færdigudviklet så  tidligt.

Det er et forsøg værd.

Anmeld

16. februar 2013

tweety2060

Først at høre sit barn så ulykkelig går lige i hjertet!! Vores pige døjede med mavekneb og Jeg var grædefærdig, jeg magtede det ikke, det vas så hårdt. Vi tog til zoneterapi og Det hjalp... Desværre var hun også låst i nakken, skuldrene Og hoften pågrund af voldsomt kejsersnit, så vi endte ved kiropraktor for det. MEn zoneterapi hjalp på mavekneb....
Pøj pøj

Anmeld

17. februar 2013

ooo

Jeg tænker først om din lille baby får nok mad ved dig, altså om barnet bliver mæt? Det gør han/hun sikkert, men det var bare lige en tanke. Ellers så vil jeg sige som de andre, at zoneterapi og/eller kiropraktor evt kunne hjælpe, og måske se nærmere på de d-dråber, om der måske skal et andet mærke til.

Held og lykke med det, det er ikke sjovt at se sit barn i smerter.

Anmeld

17. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi var til zoneterapout med thea pga kolik. Hun skreg 6 timer hver eftermiddag. Efter 3 behandlinger havde vi verdens gladestes pige, så jeg anbefaler " min" zoneterapout til alle med børn, med ondt i mave, og det hjælper dem bare. 

Øen i min mødregruppe's dreng, skreg altid efter at ha spist ved højre bryst, det viste sig at han var skæv i nakken, så de kom til kiropraktor + fik nogle øvelser de sku lave. Det hjalp også. Tænker bare om du/ i har tænkte over om baby er mest ked efter at ha spist ved et bestemt bryst??

Det er så frygteligt når ens lille baby bare skriger og har ondt, og man ka nærmest blive helt skør i sit hovede og helt desperat. Jeg håber i snart finder noget der hjælper, så det hele ka blive lidt nemmer!!

Hvis du bor i nærheden af mig (Herning) må du gerne skrive privat, så ka du få et Tlf nr til zoneterapouten, der hjalp os med thea. Vh stine

Anmeld

10. marts 2013

MariaMami

Det kan også sagtens være noget du spiser hvis du ammer! Mit barn nr. 2 havde det sådan med broccoli, kål, chokolade, vindruer og rosiner og jordbær...da jeg holdt mig fra disse fik han det straks bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.