Nu med vinduer ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

eliasogmor

Diana... skriver:

Før og efter

Knus en Glad Diana

det ser så godt ud..hva med køkkenet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Diana...

eliasogmor skriver:

det ser så godt ud..hva med køkkenet....

Det bliver leveret i uge 34 først men så har vi os lidt tid endnu der mangler stadig en del inden for.

Anmeld

19. juni 2009

Tina2

Det ser godt ud! Har virkelig pyntet..... Vi har selv en MASSE vinduer ude i indkørslen da vi er ved at bygge 32 m2 til vores stue, som blir et stort glasparti:-)Så skal vi ha sat ekstra vinduer i også, ha skiftet fordøren ud med et vindue (har ikke brug for forgang, så det blir kontor istedet) og ha udskiftet et vinduesparti som de tidligere ejere satte i, men som vi ikke kan li:-)
Så skal vinduet på gæstebadeværelset skiftes, da det mærkeligt nok er det eneste i hele huset de ikke skiftede....

De tidligere ejere fik nye vinduer i hele huset i 2005 og vi købte huset i 2007 så vi har købt samme sted som de fik fra:-)

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Ej , hvor er det flot .. Bedre end de gamle vinduer ..  

Anmeld

20. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Tak søde 

Hvordan går det med jer?

Knus

Det går fremad, men smerter er stadig ved at tage live af min og mine dutter er mega ømme han spiser hver 1½-2 timer men så sover han osse godt 5-7 timer om natten og så lige lidt at spise og så sove vi ca 2-3 timer mere. så det kan vi jo ikke klage over.

Anmeld

20. juni 2009

Mor.sander

Hvor ser det bare super godt ud

Anmeld

20. juni 2009

Cris

Neeeej! I knokler synes jeg! Det er så fint ud! Hvem ved, at måske din mans fyrseddel ikke har haft en positiv side... han kunne ordne alt det der så hurtigt og grundigt og godt. Mon ikke, at han finder et job bagefter???

Anmeld

20. juni 2009

Diana...

Cris skriver:

Neeeej! I knokler synes jeg! Det er så fint ud! Hvem ved, at måske din mans fyrseddel ikke har haft en positiv side... han kunne ordne alt det der så hurtigt og grundigt og godt. Mon ikke, at han finder et job bagefter???

Claus har fået arbejde igen så det er aften og weekend han laver hus men har får os bare mega meget hjælp af familien og venner og tidligere kollegaer så det er bare super skønt, men vi har jo os en tidsfrist der skal holdes   Der bliver lavet loft op til førstesalen i dag så der bliver lukket af så der er bare MEGA skønt 

Knus

Anmeld

20. juni 2009

Diana...

Hov dobbelt op 

Anmeld

20. juni 2009

Diana...

Tina2 skriver:

Det ser godt ud! Har virkelig pyntet..... Vi har selv en MASSE vinduer ude i indkørslen da vi er ved at bygge 32 m2 til vores stue, som blir et stort glasparti:-)Så skal vi ha sat ekstra vinduer i også, ha skiftet fordøren ud med et vindue (har ikke brug for forgang, så det blir kontor istedet) og ha udskiftet et vinduesparti som de tidligere ejere satte i, men som vi ikke kan li:-)
Så skal vinduet på gæstebadeværelset skiftes, da det mærkeligt nok er det eneste i hele huset de ikke skiftede....

De tidligere ejere fik nye vinduer i hele huset i 2005 og vi købte huset i 2007 så vi har købt samme sted som de fik fra:-)

Ihh det er bare så dejligt når der sker noget nyt med ens hus   det bliver dejligt når det færdigt  og ja mærkeligt de ikke har skiftet det ene vindue 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.