Hvor lang tid brugte i på at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid bruge i på at blive gravide.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.852 visninger
17 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg planlægger at få et barn i nærmere fremtid. Vi skal til USA til September på Road trip i 30 dage, og vi vil enligt gerne være gravide der, men selvfølgelig ikke så langt henne at jeg vil blive for besværet. Derfor går mit spørsmål på:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

B&J

der gik 3 måneder her, hvad forsøg ved jeg faktisk ikke vi tog det som det kom...

Anmeld

16. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg planlægger at få et barn i nærmere fremtid. Vi skal til USA til September på Road trip i 30 dage, og vi vil enligt gerne være gravide der, men selvfølgelig ikke så langt henne at jeg vil blive for besværet. Derfor går mit spørsmål på:

1, 3 og 1 forsøg

Anmeld

16. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Jamen vi er ikke gravide endnu. Indtil videre har det taget knap 3½ år.

Anmeld

16. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Vi er snart op på 3 år uden det er lykkedes endnu. Så det kan tage længe. Her er der så også problem med at blive det. Og det er der bare så mange der har.
Så det er jo lidt om i er blandt de heldige at det næsten lykkes ved at kigge på hinanden og jeg vidste det, ville jeg vente til tidligst et par måneder inden.

Anmeld

16. februar 2013

Muffinmus

hmm, hvis vi sætter det sådan op så

14 forsøg
24 forsøg
4 forsøg
1 førsøg
2 forsøg

Anmeld

16. februar 2013

Hailiesmom11

Ved ikke hvad forsøg det kom i..
Men sidste gang tog det 5 mdr (ikke planlagt) denne gang tog det 4 mdr sådan ca og denne gang er det planlagt

Anmeld

16. februar 2013

tweety2060

Hm 4 år

Anmeld

17. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Her lykkedes det i 3 forsøg. 

Hvis jeg var dig/jer, ville jeg vente med PB til efter jeres USA-tur. Vi var på ferie, da jeg var 5 uger henne og det var forfærdeligt! Jeg havde det så dårligt og der var ingen som fik noget godt ud af den ferie  

Det er selvfølgelig ikke sikkert at du bliver mærket af graviditeten, men hvor ville det være træls at spilde en ferie til USA på den måde.

Men held og lykke med projektet  

Anmeld

17. februar 2013

asphodel

Jeg har en veninde, som nu har to børn. Hun og hendes daværende kæreste skulle giftes og besluttede sig for at de gerne ville blive gravide efter brylluppet, så hun droppede p-pillerne og tænkte, at der nok ville gå et par måneder før cyklus havde indordnet sig. Det gjorde der ikke. Hun blev gravid stort set med det samme, og var derfor gravid til sit bryllup og på deres bryllupsrejse, og hun havde kvalme HELE TIDEN. Hun kunne næsten ikke spise noget, så det var ikke den mest spændende bryllupsrejse.

Min forlovede og jeg vil gerne i gang med en baby efter vi er blevet gift (maj 2013), men i marts/april 2014 planlægger vi en rejse til Australien, så jeg tager INGEN chancer for at få rejsen ødelagt ved at have kvalme hele tiden, så jeg venter i hvert fald til udgangen af marts, førend jeg stopper med p-pillerne. Det er rigtigt at NOGLE par er mange måneder om at blive gravide, men der er også nogle hvor det sker med det samme, og det er ikke nemt at vide hvilken gruppe man hører under.

Du bestemmer selvfølgelig selv hvornår du vil forsøge at blive gravid, men spørg dig selv om du er villig til at risikere en kvalmefyldt rejse rundt i USA. Jeg er ikke! Men det kan godt være at du er modigere end mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.