ryanair mail

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Gravid2012

bliver sindsyg, har ledt i flere dage en simpel mail adresse eller tlf nr til Ryanair..... men ingen??? nogen der kan hjaelp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

TNBC

Gravid2012 skriver:

bliver sindsyg, har ledt i flere dage en simpel mail adresse eller tlf nr til Ryanair..... men ingen??? nogen der kan hjaelp?

Tror ikke der er en. Og jeg læste af en skrev at de ik tager telefonen.
Men der er noget der hedder kontakt os, på deres hjemmeside. Men der er kun en adresse man kan skrive til
http://www.ryanaircampaign.org/contact.html

Anmeld

16. februar 2013

Gravid2012

Yurie skriver:

Tror ikke der er en. Og jeg læste af en skrev at de ik tager telefonen.
Men der er noget der hedder kontakt os, på deres hjemmeside. Men der er kun en adresse man kan skrive til
http://www.ryanaircampaign.org/contact.html

det er jo fuldstaendig sindsyg... man ikke kan kontakte dem direkte.... irreterende! men tak for dit svar

Anmeld

16. februar 2013

TNBC

Gravid2012 skriver:

det er jo fuldstaendig sindsyg... man ikke kan kontakte dem direkte.... irreterende! men tak for dit svar

Ja det er det.
Selv tak

Anmeld

16. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Gravid2012 skriver:

Må jeg spørge, hvad du skal have hjælp med?
Du kan godt ringe til dem, men det koster €2 i minutter, så jeg vil gerne hjælpe dig i stedet, hvis muligt (flyver mange gange om året med ryanair)

Anmeld

16. februar 2013

Kindfed

Der er adresser her, elt efter problemet, og Contact forms, hvor man kan skrive direkte. Hvad skal du bruge dem til? Man kan jo ordne rigtig mange ting via deres hjemmeside.

Anmeld

16. februar 2013

Gravid2012

PT skriver:

Må jeg spørge, hvad du skal have hjælp med?
Du kan godt ringe til dem, men det koster €2 i minutter, så jeg vil gerne hjælpe dig i stedet, hvis muligt (flyver mange gange om året med ryanair)

aarh der var du  har lige besvaret dig i den anden traad...

jamen der er egentlig to grunde...

den ene er at nu begynder ryanair ogsaa at flyve fra Chania (altsaa der hvor jeg bor ) fra april, saa vil gerne sende mit CV. Men hvortil ????

Den anden grund er som du nok kan gaette, jeg skal rejse i juni, og vil gerne spoerger om forskellige spoergsmaal som fx. hvor mange kilo maa man ha med ? og om barnet skal sidde ovenpaa mig ?

Anmeld

16. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Gravid2012 skriver:

aarh der var du  har lige besvaret dig i den anden traad...

jamen der er egentlig to grunde...

den ene er at nu begynder ryanair ogsaa at flyve fra Chania (altsaa der hvor jeg bor ) fra april, saa vil gerne sende mit CV. Men hvortil ????

Den anden grund er som du nok kan gaette, jeg skal rejse i juni, og vil gerne spoerger om forskellige spoergsmaal som fx. hvor mange kilo maa man ha med ? og om barnet skal sidde ovenpaa mig ?

Ansøgninger burde du kunne finde information om på deres hjemmeside.

Som skrevet i den anden tråd, må du have 10 kg med inkl samtlige tasker mm.
Baby sidder på dit skød, og du får en speciel sele til ham/hende.

Anmeld

16. februar 2013

Gravid2012

Kindfed skriver:

Der er adresser her, elt efter problemet, og Contact forms, hvor man kan skrive direkte. Hvad skal du bruge dem til? Man kan jo ordne rigtig mange ting via deres hjemmeside.

nu har jeg faaet mine spoergsmaal besvaret, men tak fordi du ogsaa var klar til at hjaelpe

ha en dejlig aften

Anmeld

16. februar 2013

Tulle28

Du kan kontakte dem her:

http://www.ryanair.com/da/questions/contacting-cus tomer-service

De kan sikkert også give dig en mailadresse eller et tlf. nr. vedr. CV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.