21 mdr og dræn er faldet ud? Får de dem lagt igen? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

NessaXenia

Lille pigen har lungebetændelse og vi var ved vagtlægen i formiddags, samtidig tjekkede hun lige hendes øre da jeg syntes hun tog sig lidt til dem imorges.. Så er drænene faldet ud og hun er meget rød indeni øret.. Skal ringe til øre lægen på mandag.. Tror i at vi skal igennem endnu en omgang narkose osv. ? sys det var så tæske hårdt sidst da hun blev lagt i narkose..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

PernilleogLouis

NessaXenia skriver:

Lille pigen har lungebetændelse og vi var ved vagtlægen i formiddags, samtidig tjekkede hun lige hendes øre da jeg syntes hun tog sig lidt til dem imorges.. Så er drænene faldet ud og hun er meget rød indeni øret.. Skal ringe til øre lægen på mandag.. Tror i at vi skal igennem endnu en omgang narkose osv. ? sys det var så tæske hårdt sidst da hun blev lagt i narkose..

hvis der er væske så skal I jo nok - vi har været igennem det 6-7 gange og  ja det er hårdt

Anmeld

16. februar 2013

NessaXenia

PernilleogLouis skriver:

hvis der er væske så skal I jo nok - vi har været igennem det 6-7 gange og  ja det er hårdt

Øv altså.. Sys bestemt ikke det er nemmere nu hun er blevet ældre, hun ved hvad der foregår nu..
Det må ha været svært at gennemgå det så mange gange

Anmeld

16. februar 2013

FruK

Det er nok kun ørelægen der kan svare på det.

Min søn fik dræn en gang om året ind til han var 8 år.

Det er ikke så sjovt at skulle igennem. Jeg synes dog første gang var værst. De næste gange ved man jo hvad man jo hvad man går ind til og efterhånden som han blev større var det også nemmere at forklare ham hvad der skulle ske og hvorfor. 

Så længe drænene sad i havde vi absolut ingen problemer med ørerne, så jeg var ikke i tvivl om, at de bare skulle i så længe lægen anbefalede det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.