ønsker drenge 2 og 5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

hannetheis

Hvad skal mine drenge ønske sig i fødselsdagsgave.
Havde samme problem i julen da de bare har så meget legetøj.
Og i julen fik vi i stedet gavekort til zoo og tivoli og andre forlystelser plus lommepenge til det. Så sommerferien og resten af årets udflugter er i hus.
Men derfor fylder de stadig år og tøj har de nok af.
Theo bliver 2 år og theis 5 år de ønsker sig begge regntøj da vi mangler det. Men ellers er vi tomme for ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Ciss

Hvad med et skrivebord el lign til ham, som om ikke alt for længe skal begynde i skole? Penalhus, blyanter, farveblyanter osv. Den slags bliver jo brugt op.

Til den yngste: Ville igen enten ønske noget til rummet (f eks selvlysende stjerner eller lignende til at sætte i loftet over sengen eller en sækkestol eller hvad han nu ellers kan bruge. Eller også noget, som bliver brugt op, som modelervoks, ansigtsmaling, vandfarver osv

Anmeld

16. februar 2013

hannetheis

Ciss skriver:

Hvad med et skrivebord el lign til ham, som om ikke alt for længe skal begynde i skole? Penalhus, blyanter, farveblyanter osv. Den slags bliver jo brugt op.

Til den yngste: Ville igen enten ønske noget til rummet (f eks selvlysende stjerner eller lignende til at sætte i loftet over sengen eller en sækkestol eller hvad han nu ellers kan bruge. Eller også noget, som bliver brugt op, som modelervoks, ansigtsmaling, vandfarver osv

De har lige fået nyt værelse da vi lige er flyttet. Men modelervoks god ide det mangler vi altid

Anmeld

17. februar 2013

hannetheis

17. februar 2013

PernilleogLouis

Min er lige blevet 5 år og af gæsterne fik han fx LEGO og meget af det, skylanders, spil til Nintendo, ps3, et ekstra joypad, fodboldtøj, spil (vildkatten, skæg m bogstaver, body balance), penge til banken, smartbox til oplevelser, et par dvd'er, hot wheels bane og biler. 

Det var det jeg lige kunne huske

Anmeld

17. februar 2013

Benjamins'mor

Tøj i større str?
Sandaler.
Junior seng til den lille hvis han ikke har det.
Dvd film.
Cd'er.
Sandkasse ting.

Anmeld

17. februar 2013

hannetheis

PernilleogLouis skriver:

Min er lige blevet 5 år og af gæsterne fik han fx LEGO og meget af det, skylanders, spil til Nintendo, ps3, et ekstra joypad, fodboldtøj, spil (vildkatten, skæg m bogstaver, body balance), penge til banken, smartbox til oplevelser, et par dvd'er, hot wheels bane og biler. 

Det var det jeg lige kunne huske

Kan han finde ud af skæg med bogstaver havde jeg nemlig selv tænkt lidt på

Anmeld

17. februar 2013

PernilleogLouis

hannetheis skriver:

Kan han finde ud af skæg med bogstaver havde jeg nemlig selv tænkt lidt på

Ja kan han godt

Anmeld

17. februar 2013

o1Mutte

Hvad med oplevelser? Årskort til zoo ol. lignede?

Anmeld

17. februar 2013

hannetheis

o1Mutte skriver:

DDeDetffifikHvad med oplevelser? Årskort til zoo ol. lignede?

Det fik de i julegave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.