Prøver med en afstemning om hvor mange forsøg der skulle til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange forsøg skulle i bruge før i havde positiv resultat?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.067 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Joerse

Jeg har tidligere idag oprette en tråd om hvor mange forsøg i forskellige skulle bruge før i fik positivt resultat..

Jeg fik et lille råd om at prøve en afstemning i stedet.. Så dette prøverjeg da lige af..

Håber i vil hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Miss BananaHammock

Jeg har sagt 5, da det tog 3 x IUI og 2 x IVF - blev gravid ved andet IVF forsøg. Vi er uforklarlige barnløse.

Anmeld

16. februar 2013

modesty

4 = 4 IVF forsøg. To efter ÆU og to med fryseæg. Blev gravid med et fryseæg. Mine æggeledere virker ikke.

Anmeld

16. februar 2013

pussekat

hejsa
over 11 førsøg og det er ikke lykke i nu og er ved mis tro på det nok side lykke for os her prøve i 8 år nu

Anmeld

16. februar 2013

Neki

Joerse skriver:

Jeg har tidligere idag oprette en tråd om hvor mange forsøg i forskellige skulle bruge før i fik positivt resultat..

Jeg fik et lille råd om at prøve en afstemning i stedet.. Så dette prøverjeg da lige af..

Håber i vil hjælpe..

Vi har været 10 forsøg igennem før det lykkedes. 5 iui og 5 ivf forsøg. Vi var uforklarligt barnløse.

Anmeld

16. februar 2013

Neki

Joerse skriver:

Håber i vil hjælpe..

Vi har været 10 forsøg igennem før det lykkedes. 5 iui og 5 ivf forsøg. Vi var uforklarligt barnløse.

Anmeld

16. februar 2013

tarkoflen

Vi kom direkte i reagensglas behandling og det tog 1x IVF og 1x ICSI og det lykkedes med ICSI

Rigtig meget held og lykke.

Anmeld

16. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Joerse skriver:

Håber i vil hjælpe..

Jeg nåede kun at få de første hormoner (pergotime og pregnyl) for at se om jeg kunne danne æg og vupti så var jeg gravid  - ved ikke om det tæller som et forsøg

Anmeld

16. februar 2013

Putomanen

Vi kom direkte til reagensglas, icsi, og indtil videre har vi været igennem5 icsi forsøg (inkl det nuværende) og 1 fryseforsøg.
På Riget sagde de, at det lykkes for ca. 75% at få et barn i de 3 reagensglasforsøg. Jeg tror vist også at Trianglen siger det samme, men jeg er ikke sikker.

Anmeld

16. februar 2013

Lisbeth1985

Jeg har stemt 6 eller over.. Vi har indtil videre været igennem 3 IUI, 1 frys og 3 IVF/ICSI (heraf et forsøg som endte i en bio og et uden ÆO) uden held Men vi håber, at det bliver vores tur næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.