Messenger/ Skype....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

lollandpigen

Nogle kloge mennesker.... Hvis nu man download skype forsvinde rmessenger så automastisk?? eller kan man godt have begge dele på sin pc?? Er lidt itvilv da de jo siger messenger er igang med at blive til skype?? Vil bare ikke download skype hvis messenger forsvinder.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

wamse

lollandpigen skriver:

Nogle kloge mennesker.... Hvis nu man download skype forsvinde rmessenger så automastisk?? eller kan man godt have begge dele på sin pc?? Er lidt itvilv da de jo siger messenger er igang med at blive til skype?? Vil bare ikke download skype hvis messenger forsvinder.....

Min messenger er væk efter jeg har downloaded det nye skype.

Anmeld

16. februar 2013

kiwiol

Du kan bruge linket du får i din hotmail/msn.

Du installere skype, og så overføre den alle dine msn kontakter til skype. Derefter bliver msn slettet.

Jeg synes dog det er noget møg.. for jeg havde en del der brugte yahoo msn tilføjet på min alm. msn... men de er forsvundet nu.

Så man kan ikke bruge skype til at skrive med folk på yahoo msn.

Jeg har altid brugt msn og ikke skype.. så jeg har rimelig svært ved at vænne mig til skype :/

Anmeld

16. februar 2013

lollandpigen

kiwiol skriver:

Du kan bruge linket du får i din hotmail/msn.

Du installere skype, og så overføre den alle dine msn kontakter til skype. Derefter bliver msn slettet.

Jeg synes dog det er noget møg.. for jeg havde en del der brugte yahoo msn tilføjet på min alm. msn... men de er forsvundet nu.

Så man kan ikke bruge skype til at skrive med folk på yahoo msn.

Jeg har altid brugt msn og ikke skype.. så jeg har rimelig svært ved at vænne mig til skype :/

Hvad så med dem der ikke bruger skype men messenger.. passer det at hvis de logge rpå messenge rog jeg er på skype kan vi stadig skrive sammen??

Og havd hvis jeg bare downloader skype fra nette tog ikke bruger linket mon messenger så stadig forsvinder??

Anmeld

16. februar 2013

lollandpigen

wamse skriver:

Min messenger er væk efter jeg har downloaded det nye skype.

Hvad så med dem der ikke bruger skype men messenger.. passer det at hvis de logge rpå messenge rog jeg er på skype kan vi stadig skrive sammen??

Og havd hvis jeg bare downloader skype fra nette tog ikke bruger linket mon messenger så stadig forsvinder??

Anmeld

16. februar 2013

mariamiss6

lollandpigen skriver:

Jeghavde skype i forvejen, og har så bare logget på med min messenger bruger.

Min messenger er ikke forsvundet. Og skulle din stoppe med at poppe op, tvivler jeg også på den er forsvundet. MSN er jo et program du skal gå ind og fjerne på program listen.

Anyways, min MSN forsvandt ikke, jeg havde dog skype i forvejen, og har så bare fusioneret dem ved at logge med mit msn brugernavn og kode.

Anmeld

16. februar 2013

mariamiss6

lollandpigen skriver:

Ja i kan stadig skrive sammen. Når du fusionerer er det jo med din msn bruger, og alle din msn kontakter følger med over i skype. Når en fra msn så skriver til dig, popper det bare op på skype i stedet for.

Hvis du beholder msn samtidig med du bruger skype på samme brugernavn og kode, får du beskeden begge steder....

Anmeld

16. februar 2013

mariamiss6

Man mister i øvrigt det direkte link til hotmail ved at skifte til skype. Så jeg ville vente så længe det er muligt, med at fusionere, for at give skype en chance for at lave sig tættere op ad msn....

Selvom jeg tror desværre det varer længe, hvis det overhovedte kommer.

Anmeld

16. februar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

lollandpigen skriver:

Nu det lang tid siden jeg downloadede det, men jeg har stadig både skype og messenger på min comp..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.