Anonym skriver:
Når jeg tager snak med ham så er det mig der har skyld i alt . Og han siger hvorfor skal du være så negativ. Hvis jeg vil se mine venner så gør jeg det.
Han tror ved at tage mig og vores i legeland i dag når han har fri så et det nok fornøjelse for os . Så vil han efter det tage og besøge sine venner og overnatte :/
Han tænker ikk på hvad jeg vil og at tage til legeland er ikk sjovt for mig :/ jeg gør det for vores søns skyld.
Hver gang jeg tager snakken op med ham så er jeg den onde og den der ødelægger stemningen hver gang .
Jeg synes bestemt ikke det lyder som en god idé med nummer 2!
Men har du overvejet at tage ham på ordet en dag? Du har jo også muligheden for at planlægge at ses med en veninde/familien i en weekend. Så skal du jo bare fortælle ham, at du skal bruge bilen i weekenden, men det gør jo heller ikke så meget, for han skal jo passe knægten.
På den måde kommer du også ud lidt, og han får brugt lidt kvalitetstid med sønnen og får måske også tænkt lidt over, at det ikke er fedt at være den, der sidder alene hjemme hver gang..
Alternativt, vil jeg tilslutte mig, at I søger noget hjælp fra en tredjepart til at få snakket sammen. Hvis han ikke vil (nægter) det, så må du jo gøre op om du vil fortsætte dit liv sådan her, eller du vil gå fra ham.
Anmeld