Føler i også at jeres mænd kun hygger sig med venner :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Nu har jeg ikke børn endnu - men den opførsel var ikke gået herhjemme.. Fornøjelse er nuanceret og skulle gerne kunne foregå i dit selskab ligeså vel som hans kammerater..

Du må gøre op med dig selv hvad DU ønsker og kan han ikke efterleve det - ja så må du overveje fremtiden..

Håber i finder en fornuftig løsning

Ja men hver gang jeg siger til ham vi skal lige snakke sammen skat og blive enig om nogle ting så siger han med det samme : nej jeg gider ikk diskutere med dig. Du ødelægger altid min fridag. Jeg gør alle mine pligter herhjemme. Er det ikke nok?

Damn så tier jeg stille. Ved ikk hvordan jeg skal formulere mig så:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ja men hver gang jeg siger til ham vi skal lige snakke sammen skat og blive enig om nogle ting så siger han med det samme : nej jeg gider ikk diskutere med dig. Du ødelægger altid min fridag. Jeg gør alle mine pligter herhjemme. Er det ikke nok?

Damn så tier jeg stille. Ved ikk hvordan jeg skal formulere mig så:/

Ved desværre ikke hvad du så skal stille op

Ved ikke om en pause kunne være godt for jer ?

Har ikke prøvet det så desværre ingen guldkorn - men masser af herfra

Anmeld

17. februar 2013

Ciss

Anonym skriver:

Bestemt mig med hvad ? :/

For hvad du vil.

Du skriver ikke en eneste ting, som kan vippe vægtstangen i retning af, at det alligevel er en god ide med en nr 2 nu.

Anmeld

17. februar 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Når jeg tager snak med ham så er det mig der har skyld i alt . Og han siger hvorfor skal du være så negativ. Hvis jeg vil se mine venner så gør jeg det.

Han tror ved at tage mig og vores i legeland i dag når han har fri så et det nok fornøjelse for os . Så vil han efter det tage og besøge sine venner og overnatte :/

Han tænker ikk på hvad jeg vil og at tage til legeland er ikk sjovt for mig :/ jeg gør det for vores søns skyld.

Hver gang jeg tager snakken op med ham så er jeg den onde og den der ødelægger stemningen hver gang .

Jeg synes bestemt ikke det lyder som en god idé med nummer 2!

Men har du overvejet at tage ham på ordet en dag? Du har jo også muligheden for at planlægge at ses med en veninde/familien i en weekend. Så skal du jo bare fortælle ham, at du skal bruge bilen i weekenden, men det gør jo heller ikke så meget, for han skal jo passe knægten.
På den måde kommer du også ud lidt, og han får brugt lidt kvalitetstid med sønnen og får måske også tænkt lidt over, at det ikke er fedt at være den, der sidder alene hjemme hver gang..

Alternativt, vil jeg tilslutte mig, at I søger noget hjælp fra en tredjepart til at få snakket sammen. Hvis han ikke vil (nægter) det, så må du jo gøre op om du vil fortsætte dit liv sådan her, eller du vil gå fra ham.

Anmeld

17. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Kort og godt,ud af vagten med den hat,han er en nitte. 

Du er mere værd end det,og dine børn har ikke fortjent,at vokse op med en 'far',der er lige glad både med dem,men også deres mor.

Tænk over hvad du lære dine børn,at kvinder kun er til for at være husslave - babysitter og rugemaskine. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.