Hvor mange forsøg skulle i bruge før det lykkedes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. februar 2013

Joerse

Jeg vile starte med at sige jeg godt ved at der har været flere oprettede 'debatter/tråde'.. Og jeg har kigget efter dem, men det opgav.. 

Så derfor vil jeg gerne høre hvor mange forsøg, og hvilken slags forsøg i har har brug for før i fik en positiv test, eller hvor mange for forsøg i har brugt uden held..

Vores andet forsøg er lige 'gået i vasken' så vi har nu kun ettilbage før det er egen betaling..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Hullabullabulla

Joerse skriver:

Jeg vile starte med at sige jeg godt ved at der har været flere oprettede 'debatter/tråde'.. Og jeg har kigget efter dem, men det opgav.. 

Så derfor vil jeg gerne høre hvor mange forsøg, og hvilken slags forsøg i har har brug for før i fik en positiv test, eller hvor mange for forsøg i har brugt uden held..

Vores andet forsøg er lige 'gået i vasken' så vi har nu kun ettilbage før det er egen betaling..

Efter 1,3 års forsøg uden held fik vi IUI behandling.. 2 negative forsøg desværre - og 3. forsøg startede op - men gyn skulle på ferie og vi måtte afslutte forsøget med "hjemmearbejde"

Det resulterede i en positiv test

Vi kunne så have fortsat med et par IUI forsøg mere hvis det ikke var lykkedes - og ellers kunne vi være røget videre i offentlig regi til IVF - men så ville jeg skulle tabe mig først..

for at 3. gang er lykkens gang for jer

Anmeld

16. februar 2013

Joerse

Britt88 skriver:

Efter 1,3 års forsøg uden held fik vi IUI behandling.. 2 negative forsøg desværre - og 3. forsøg startede op - men gyn skulle på ferie og vi måtte afslutte forsøget med "hjemmearbejde"

Det resulterede i en positiv test

Vi kunne så have fortsat med et par IUI forsøg mere hvis det ikke var lykkedes - og ellers kunne vi være røget videre i offentlig regi til IVF - men så ville jeg skulle tabe mig først..

for at 3. gang er lykkens gang for jer

Ej hvor skønt for jer

Takker det håber vi også..

Anmeld

16. februar 2013

modesty

Joerse skriver:

Du får ikke nok svar herinde til at du rent statistisk kan bruge dem til noget - så det smarteste vil være at spørge din læge. 

Ellers vil det nok være nemmere at overskue ved at oprette en afstemning.

Anmeld

16. februar 2013

Joerse

modesty skriver:

Du får ikke nok svar herinde til at du rent statistisk kan bruge dem til noget - så det smarteste vil være at spørge din læge. 

Ellers vil det nok være nemmere at overskue ved at oprette en afstemning.

Ok, tak jeg prøver at oprette en afstemning om det i stedet for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.