Stadig ingen mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Alberte&Mor <3

Og jeg er gået en uge over tid, og der er ikke spor af Mens.. Jeg ville være i uge 5+0 hvis jeg er gravid! Men men testen er bragende negativ;/ jeg synes at ha haft sympt som morgenkvalme, ømme bryster, øget sult og øget udflåd. sidst ku jeg først teste teste pos i uge 6, kan det have så meget at sige med en uge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Miss Church

Fruskruk200 skriver:

Og jeg er gået en uge over tid, og der er ikke spor af Mens.. Jeg ville være i uge 5+0 hvis jeg er gravid! Men men testen er bragende negativ;/ jeg synes at ha haft sympt som morgenkvalme, ømme bryster, øget sult og øget udflåd. sidst ku jeg først teste teste pos i uge 6, kan det have så meget at sige med en uge? 

Hcg fordobles jo hver 2-3 dag (det er lidt forskelligt alt efter hvor man læser det) så en uge har meget at sige! Nogle danner bare hcg langsommere end andre. Hvis du har oplevet det før, kan det jo godt være at det er det. 

Din mens plejer at være regelmæssig? 

For at dine tests snart bliver positive. 

Anmeld

16. februar 2013

Alberte&Mor <3

Miss Church skriver:

Hcg fordobles jo hver 2-3 dag (det er lidt forskelligt alt efter hvor man læser det) så en uge har meget at sige! Nogle danner bare hcg langsommere end andre. Hvis du har oplevet det før, kan det jo godt være at det er det. 

Din mens plejer at være regelmæssig? 

For at dine tests snart bliver positive. 

Før jeg blev gravid var den, men efter sa i november har den desværre ikke været regelmæssig, havde mens 10 dage efter sa og så var den sidst knap 10 dage forsinket, fik så den 5 januar, og venter igen nu:/ årh det er deprimerende... Vil prøve at bruge æl teste i næste cyklus for overhovedet at se om jeg har ægløsning. 

Anmeld

16. februar 2013

**Ønskebabyen

Fruskruk200 skriver:

Før jeg blev gravid var den, men efter sa i november har den desværre ikke været regelmæssig, havde mens 10 dage efter sa og så var den sidst knap 10 dage forsinket, fik så den 5 januar, og venter igen nu:/ årh det er deprimerende... Vil prøve at bruge æl teste i næste cyklus for overhovedet at se om jeg har ægløsning. 

Hvis den sidste gang var 10 dage forsinket, kunne det så ikke være den er det denne gang også? Så kan du jo ikke helt regne med din normale cyklus, og der vil derfor stadig være 3 dage til?

Krydser for det bare der fordi du danner langsom hcg

Anmeld

16. februar 2013

Miss Church

Fruskruk200 skriver:

Øv hvor er det bare træls! 

Håber snart det lykkedes for jer! 

Anmeld

16. februar 2013

Alberte&Mor <3

**Ønskebabyen skriver:

Hvis den sidste gang var 10 dage forsinket, kunne det så ikke være den er det denne gang også? Så kan du jo ikke helt regne med din normale cyklus, og der vil derfor stadig være 3 dage til?

Krydser for det bare der fordi du danner langsom hcg

Jo det kan nemt være, det håber jeg for så ved jeg  da om jeg er købt eller solgt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.