Kan i hjælpe mig piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
10 svar
2 synes godt om
16. februar 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen piger  

Sagen er den at jeg er gået en dag over tid. Jeg har så taget en test her til morgen man den var negativ meget negativ! 

Jeg har i snart en uges tid haft niv og jag i underlivet, og når jeg tørre mig er der nogle hvidgule klumper, er der nogen af jer der  har oplevet det og at i så var gravid, men ikke har kunne teste posetiv før i var længer henne? 

Det skal sige at min menstruationcyklus er rigtigt lang! den er mellem 30 og 42 dag, så det er længe! Jeg er overvægtig men har tabt mig omkring 8 kg på ca. 5 uger kan dette også ha påvirket mit underliv eller? 

Der er overhovedet ikke tegen på menstruation! 

Håber nogen af jer kan hjælpe! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Anonym trådstarter

16. februar 2013

Anonym trådstarter

Er der virklelige ingen som kan hjælpe mig? der er godt nok mange der har været  inde og kikke men overhovedet ingen har svaret... 

Anmeld

16. februar 2013

dukke

Prøv at teste om nogle dage

Anmeld

16. februar 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Godmorgen piger  

Sagen er den at jeg er gået en dag over tid. Jeg har så taget en test her til morgen man den var negativ meget negativ! 

Jeg har i snart en uges tid haft niv og jag i underlivet, og når jeg tørre mig er der nogle hvidgule klumper, er der nogen af jer der  har oplevet det og at i så var gravid, men ikke har kunne teste posetiv før i var længer henne? 

Det skal sige at min menstruationcyklus er rigtigt lang! den er mellem 30 og 42 dag, så det er længe! Jeg er overvægtig men har tabt mig omkring 8 kg på ca. 5 uger kan dette også ha påvirket mit underliv eller? 

Der er overhovedet ikke tegen på menstruation! 

Håber nogen af jer kan hjælpe! 

Hejsa

Nu har jeg aldrig prøvet at være gravid, så jeg har ikke nogen erfaringer at trække på, men jeg synes jævnligt man hører om piger, der først kan teste positivt senere, så vent 2-3 dage og prøv igen, tænker jeg.
for at den er der, hvis det er det du ønsker

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

dukke skriver:

Prøv at teste om nogle dage

Vil Jeg gør! Mange tak for dit svar!! 

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hejsa

Nu har jeg aldrig prøvet at være gravid, så jeg har ikke nogen erfaringer at trække på, men jeg synes jævnligt man hører om piger, der først kan teste positivt senere, så vent 2-3 dage og prøv igen, tænker jeg.
for at den er der, hvis det er det du ønsker

Ja også rigtigt nok, jeg er nok bare lidt utålmodig  

mange tak for dit svar!  

Anmeld

16. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg kunne først teste svag positiv 4+ for den er der det er ikke sjovt med sådan en lang cyklus min er på 35dage og det syntes jeg selv er alt alt for lang når man prøver på at få et barn håber snart det lykkes for jer

Anmeld

16. februar 2013

dukke

Anonym skriver:

Vil Jeg gør! Mange tak for dit svar!! 

Det var da så lidt

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Jeg kunne først teste svag positiv 4+ for den er der det er ikke sjovt med sådan en lang cyklus min er på 35dage og det syntes jeg selv er alt alt for lang når man prøver på at få et barn håber snart det lykkes for jer

Det er nemlig overhovedet ikke sjovt, men sådan en lang cyklus! vi har prøvet i snart 2 år at blive gravid så kunne da være mega fedt hvis det endlig er blevet vores tur! 

Mange tak for dit svar!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.