Hej alle!! Jeg er ny herinde og har hele tiden i vores nu snart tre år lange forløb ikke følt at jeg "havde brug" for at være med i nogle klubber eller debatter...men tror nu nok alligevel jeg har brug for lidt:

...
Vi har været igang med div behandlinger i 2,5 år og har for anden gang fået sat æg op...fik sat op sidste fredag dvs vi kører på 8.dagen...skal testes med bl.pr. på 13.dagen. Tager lutinus. Der blev sat to æg op...et fire foldet og et tre foldet...mine æg er ikke så hurtige i betrækket denne gang (men rigtig flotte og stærke) så de mente det tre foldede udviklede sig hurtigt til firefoldet samme dag som ÆO...
(har tidl været igennem fire insiminationer uden held og en ÆU der gik i vaske og en ÆU men ÆO der heller ej var positiv...)(denne gang var jeg igennem lang behandling for første gang)
Nu er jeg jo så i den situation at jeg intet kan mærke... Jeg er træt og mine bryster siger spar to - hvilket forklares af lutinus... Jeg har ikke kunne mærke æggene satte sig fast som andre, ingen blødning (der både kunne være at æggene fes ud eller satte sig fast) og ingen andre symptomer overhovedet...
Er alt håb ude...eller er det de færreste der efter ÆO, hormoner og positiv test har haft symptomer...
Åh jeg er så nervøs så nervøs... og mangler jo bekræftelse som så mange andre på at det nok skal gå denne gang...
Erfarringer fra jer søde folk med og uden maver...
Anmeld