sig alt er ok...please...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.994 visninger
10 svar
7 synes godt om
16. februar 2013

grisen1985

Hej alle!! Jeg er ny herinde og har hele tiden i vores nu snart tre år lange forløb ikke følt at jeg "havde brug" for at være med i nogle klubber eller debatter...men tror nu nok alligevel jeg har brug for lidt:...

Vi har været igang med div behandlinger i 2,5 år og har for anden gang fået sat æg op...fik sat op sidste fredag dvs vi kører på 8.dagen...skal testes med bl.pr. på 13.dagen. Tager lutinus. Der blev sat to æg op...et fire foldet og et tre foldet...mine æg er ikke så hurtige i betrækket denne gang (men rigtig flotte og stærke) så de mente det tre foldede udviklede sig hurtigt til firefoldet samme dag som ÆO...

(har tidl været igennem fire insiminationer uden held og en ÆU der gik i vaske og en ÆU men ÆO der heller ej var positiv...)(denne gang var jeg igennem lang behandling for første gang)

Nu er jeg jo så i den situation at jeg intet kan mærke... Jeg er træt og mine bryster siger spar to - hvilket forklares af lutinus... Jeg har ikke kunne mærke æggene satte sig fast som andre, ingen blødning (der både kunne være at æggene fes ud eller satte sig fast) og ingen andre symptomer overhovedet...

Er alt håb ude...eller er det de færreste der efter ÆO, hormoner og positiv test har haft symptomer...

Åh jeg er så nervøs så nervøs... og mangler jo bekræftelse som så mange andre på at det nok skal gå denne gang...

Erfarringer fra jer søde folk med og uden maver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

BigHope13

Jeg kender desværre ikke så meget til det, da jeg kun er nået til anden iui. Men ville ihvertfald ikke gå uden at give en
og alt håb er ved ikke ude så længe du ikke bløder håber på den er positiv ved pb

Anmeld

16. februar 2013

**Ønskebabyen

grisen1985 skriver:

Hej alle!! Jeg er ny herinde og har hele tiden i vores nu snart tre år lange forløb ikke følt at jeg "havde brug" for at være med i nogle klubber eller debatter...men tror nu nok alligevel jeg har brug for lidt:...

Vi har været igang med div behandlinger i 2,5 år og har for anden gang fået sat æg op...fik sat op sidste fredag dvs vi kører på 8.dagen...skal testes med bl.pr. på 13.dagen. Tager lutinus. Der blev sat to æg op...et fire foldet og et tre foldet...mine æg er ikke så hurtige i betrækket denne gang (men rigtig flotte og stærke) så de mente det tre foldede udviklede sig hurtigt til firefoldet samme dag som ÆO...

(har tidl været igennem fire insiminationer uden held og en ÆU der gik i vaske og en ÆU men ÆO der heller ej var positiv...)(denne gang var jeg igennem lang behandling for første gang)

Nu er jeg jo så i den situation at jeg intet kan mærke... Jeg er træt og mine bryster siger spar to - hvilket forklares af lutinus... Jeg har ikke kunne mærke æggene satte sig fast som andre, ingen blødning (der både kunne være at æggene fes ud eller satte sig fast) og ingen andre symptomer overhovedet...

Er alt håb ude...eller er det de færreste der efter ÆO, hormoner og positiv test har haft symptomer...

Åh jeg er så nervøs så nervøs... og mangler jo bekræftelse som så mange andre på at det nok skal gå denne gang...

Det er altså de færreste der mærker til at ægget sætter sig fast. Og hvis du kun er på 8. dagen efter ÆO så har du jo stadig en lille uge at løbe på endnu, og derfor er din mens selvfølgelig ikke kommet endnu.

Jeg vil sige tag den med ro og slap af - lad være at tænke over hver evig eneste lille signal din krop den kommer med.
Jeg ved det er nemmere sagt end gjort, men jeg ved hvordan det er, da jeg selv er i behandling. Skal have sat æg op på Mandag.

Anmeld

16. februar 2013

modesty

De symptomer folk mærker inden BP er oftest indbildte. Jeg havde absolut ingen symptomer før uge 9-agtigt.

Så bare slap af - det mest normale er at man først får symptomer nogle uger efter BP.

Anmeld

16. februar 2013

Putomanen

Jeg vil også sige, at du ikke skal være urolig. Langt de fLester har ringenes symptomer før bp. Jeg har selv festdag på onsdag, og jeg har ingen symptomertomer ud øver ømme bryster, som skyldes lukkettinus, og mens-smerter, som kan skyldes mange ting, især æu.
Jeg for dig.

Anmeld

16. februar 2013

tarkoflen

Jeg havde ikke andet end mens agtige smerter, og de stammede nok fra æu, som er en rimelig hård omgang for mig...

8 dage efter æo blødte jeg en ganske lille smule, muligvis fra en rift. Jeg fik lagt et to og et tre cellet æg op og blev gravid med en lille pige, så alt håb er på ingen måde ude!

Tro på det og rigtig meget held og lykke

Anmeld

16. februar 2013

grisen1985

Tak for jeres svar alle sammen!!

Ved godt at mange af de symptomer man kan have er indbildte eller fra hormonbehandlingen...men øj der er altså svært...man er bange, spændt, nervøs, glad, sur, trist...osv...men det kender i jo godt...

Jeg ryster i trussen til på fredag...og så må vi se... Omvendt kommer min mens nok ikke, da jeg har PCO med udeblivelse af mens pga manglende østrogenproduktion...så blødning uanset positiv eller negativ test er en by i rusland...og først noget der kommer en uge efter BP...ihvertfald...

Anmeld

16. februar 2013

modesty

Krydser fingre. 

Anmeld

16. februar 2013

Lisbeth1985

Det er HELT NORMALT ikke at mærke noget!! Jeg  for, at du snart står med en positiv test

Anmeld

1. marts 2013

grisen1985

alt var ikke normalt...blødte nogle dage efter og skal på mit sidste forsøg inden længe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.