Så er vi startet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. februar 2013

UnderStjernerne

Ja, nu er vi virkeligt igang med vores PB 
Vi har idag været inde på klinikken, for at få mig scannet for cyster (der var heldigvis intet!), og så fik vi en udførlig instruktion til min hormonbehandling, som jeg er startet på i aften.

Men puuuuh hvor var det skræmmende, det første stik! Der var både tårer og mange dybe vejrtrækninger - og så chokket over ikke at kunne mærke selve stikket, men kun at det svider bagefter. Suk!
Men har heldigvis min elskede forlovede, der er en kæmpe støtte i alt det her, og var klar med trøstende og opmuntrende ord 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

BigHope13

Det er en grænse man lige skal over i starten, men blot tænk på det er det hele værd når man forhåbentlig engang står med en positiv test, og en drømme baby. og skønt du har en stor støtte i din forlovede så virker det hele mere overskueligt
Hvad skal i igang med af behandling??

Knus m, som er i sit andet iui forsøg

Anmeld

16. februar 2013

fnuggi

held og lykke med jeres behandling håber snart i står med en posetiv test 

Anmeld

16. februar 2013

UnderStjernerne

BigHope13 skriver:

Det er en grænse man lige skal over i starten, men blot tænk på det er det hele værd når man forhåbentlig engang står med en positiv test, og en drømme baby. og skønt du har en stor støtte i din forlovede så virker det hele mere overskueligt
Hvad skal i igang med af behandling??

Knus m, som er i sit andet iui forsøg

Det er vores første IUI forsøg, så vi er meget spændte på resultatet og ikke mindst hormonbehandlingen! Jeg har PCO og svært ved at modne æg, så det er vist primært dét, hormoner skal hjælpe med.

Og ja, det er bare så dejligt at have støtten - især fordi vi holder vores PB helt hemmeligt for familie og venner, så vi har "kun" hinanden at læne os op ad 

Anmeld

16. februar 2013

UnderStjernerne

fnuggi skriver:

held og lykke med jeres behandling håber snart i står med en posetiv test 

Mange tak! 

Anmeld

16. februar 2013

**Ønskebabyen

UnderStjernerne skriver:

Ja, nu er vi virkeligt igang med vores PB 
Vi har idag været inde på klinikken, for at få mig scannet for cyster (der var heldigvis intet!), og så fik vi en udførlig instruktion til min hormonbehandling, som jeg er startet på i aften.

Men puuuuh hvor var det skræmmende, det første stik! Der var både tårer og mange dybe vejrtrækninger - og så chokket over ikke at kunne mærke selve stikket, men kun at det svider bagefter. Suk!
Men har heldigvis min elskede forlovede, der er en kæmpe støtte i alt det her, og var klar med trøstende og opmuntrende ord 

Rigtig meget held og lykke til jer

Anmeld

16. februar 2013

BigHope13

UnderStjernerne skriver:

Det er vores første IUI forsøg, så vi er meget spændte på resultatet og ikke mindst hormonbehandlingen! Jeg har PCO og svært ved at modne æg, så det er vist primært dét, hormoner skal hjælpe med.

Og ja, det er bare så dejligt at have støtten - især fordi vi holder vores PB helt hemmeligt for familie og venner, så vi har "kun" hinanden at læne os op ad 

Åh jamen så står vi i nøjagtig samme båd du og jeg.
det er så vigtigt at fundamentet i ens forhold er godt. For Puha de kære mænd skal stå model til lidt af hvert. Jeg ville slet ikke kunne klare det uden min kæreste han er for evigt min klippe.
håber vi snart kan forlade denne skude

Anmeld

16. februar 2013

Putomanen

Første gang er altid den værste. Men man finder hurtigt ud af, at det ikke er så slemt igen
Held og lykke med det!

Anmeld

16. februar 2013

UnderStjernerne

Putomanen skriver:

Første gang er altid den værste. Men man finder hurtigt ud af, at det ikke er så slemt igen
Held og lykke med det!

Tak skal du have 

Anmeld

16. februar 2013

UnderStjernerne

BigHope13 skriver:

Åh jamen så står vi i nøjagtig samme båd du og jeg.
det er så vigtigt at fundamentet i ens forhold er godt. For Puha de kære mænd skal stå model til lidt af hvert. Jeg ville slet ikke kunne klare det uden min kæreste han er for evigt min klippe.
håber vi snart kan forlade denne skude

Ja, det håber jeg sørme også! Selvom jeg ikke tør tro på noget som helst før jeg ser det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.