Min kæreste skal til Egypten .. MEN???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.588 visninger
12 svar
1 synes godt om
15. februar 2013

DKTiha

Men, vi er lidt usikre på om han må tage sin medicin med sig dertil ?? Vi nåede selvfølgelig ikke at spørge lægen selvom vi var hos ham tidligere, så er lidt nysgerrig om der er nogen af jer dejlige piger der ved noget.. ? Han får mavesyre tab. lanzoprazon eller noget i den dur...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

L&V

DKTiha skriver:

Men, vi er lidt usikre på om han må tage sin medicin med sig dertil ?? Vi nåede selvfølgelig ikke at spørge lægen selvom vi var hos ham tidligere, så er lidt nysgerrig om der er nogen af jer dejlige piger der ved noget.. ? Han får mavesyre tab. lanzoprazon eller noget i den dur...

Man ska som regel ha et pillepas

Anmeld

15. februar 2013

ESV

DKTiha skriver:

Prøv at se på medicin.dk det kan være det er medicin han skal have en skr læge erklæring på før han må få dem med

Anmeld

15. februar 2013

DKTiha

Månsson skriver:

Man ska som regel ha et pillepas

Ja det var os det jeg tænkte, men spørgsmålet er så bare om det noget som bliver lavet med det samme, eller om det tager tid ligesom et alm. pas.

Anmeld

15. februar 2013

Nemesis

Pillepas laves på apoteket. Hvor urtigt det går, afhænger vist mest af travlheden.

:-)

Anmeld

15. februar 2013

L&V

DKTiha skriver:

Ja det var os det jeg tænkte, men spørgsmålet er så bare om det noget som bliver lavet med det samme, eller om det tager tid ligesom et alm. pas.

Det er apoteket der fikser det. De burde ik ta meget tid

Anmeld

15. februar 2013

Klumpe-dumpe

Tror ikke han skal ha pillepas til det. Men apoteket ved om det skal med.

Anmeld

15. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

I det mindste sørg for det er i original emballage og tag en kopi af læge erklæringen med for god ordens skyld

Anmeld

15. februar 2013

IG

Min erfaring er ha' altid pillepas med på din medicin!!!!

Anmeld

15. februar 2013

Kindfed

Man skal ikke bruge pillepas til midler mod mavesyre. Kun til al den 'sjove' slags medicin. I øvrigt gælder et pillepas slet ikke i Egypten, så han skal ikke gøre videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.