Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Det er hvad jeg skal med min datter. Men skal vi se Otto er et næsehorn eller Vilde Rolf ? Og skal man holde sig fra 3D når de er så "små"?Hun er 3 år og 8 mdr
Det er hvad jeg skal med min datter. Men skal vi se Otto er et næsehorn eller Vilde Rolf ? Og skal man holde sig fra 3D når de er så "små"?Hun er 3 år og 8 mdr
Yurie skriver: Jeg ville se otto er et næsehorn.
Jeg ville se otto er et næsehorn.
Maise86 skriver: Jeg var i biffen igår med min datter for første gang. Hun er 4. Jeg lod hende se trailer for de film der var og så valgte hun selv. Vi så min søsters børn.
Jeg var i biffen igår med min datter for første gang. Hun er 4. Jeg lod hende se trailer for de film der var og så valgte hun selv. Vi så min søsters børn.
Vi har lige set Otto er et næsehorn i tirsdags, god film, forrige lørdag så vi min søsters børn også en god film til den alder, der er lidt "uhyggeligt" i begge, men så er det godt med en arm at putte sig i
Jeg vil klart vælge 3D fra, det er ikke godt for de små øjne
Go´ tur
Vi var i biografen i mandags og se Min søsters børn. Vores datter fylder 4 år den 24. marts og det var hendes første tur. Det gik rigtig godt. Den kan være lidt uhyggelig, så hun var en tur oppe og sidde hos mor. Jeg ville helt klart vælge 3D fra, da det godt kan være en voldsom synsoplevelse.
God tur.
Mussen2 skriver: Ok og bare i alm udgave eller 3D? Det var også min første tanke men så blev jeg i tvivl da Orla frøsnapper på Dvd ikke rigtig fanger, men det er nok noget andet når man er i biffen. Synes nemlig de minder lidt om hinanden
Ok og bare i alm udgave eller 3D? Det var også min første tanke men så blev jeg i tvivl da Orla frøsnapper på Dvd ikke rigtig fanger, men det er nok noget andet når man er i biffen. Synes nemlig de minder lidt om hinanden
Mussen2 skriver: God ide at se trailerne. Var det et hit så?
God ide at se trailerne. Var det et hit så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128