Så skal jeg prøve kugledyne:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2013

MyLove E

Min søn er endelig blevet rask, og hans moster passer ham i dag så jeg kunne komme af sted på daghospitalet

Det er en meget rolig her inde i dag. Og de syntes jeg skulle hvile mig da de syntes jeg så meget træt ud. Så i dag vil jeg prøve at sove med kugle dyne.. Håber den virker..

Tror i man kan få tilskud til sådan en når man har en depression ? Eller går det ikke ind under tilskud til dem. Ved de bliver brugt til ADHD..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

bøllen

Tauf skriver:

Min søn er endelig blevet rask, og hans moster passer ham i dag så jeg kunne komme af sted på daghospitalet

Det er en meget rolig her inde i dag. Og de syntes jeg skulle hvile mig da de syntes jeg så meget træt ud. Så i dag vil jeg prøve at sove med kugle dyne.. Håber den virker..

Tror i man kan få tilskud til sådan en når man har en depression ? Eller går det ikke ind under tilskud til dem. Ved de bliver brugt til ADHD..

Vi kunne låne igennem hjælpemiddel centralen På kommunen.

vi har nu en kædedyne men har prøvet en kugledyne.

bliver brugt til vores dreng som er sensitiv. Ligger ofte med den selv, har kroniske smerter . Og slapper godt af den

Anmeld

15. februar 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Vi kunne låne igennem hjælpemiddel centralen På kommunen.

vi har nu en kædedyne men har prøvet en kugledyne.

bliver brugt til vores dreng som er sensitiv. Ligger ofte med den selv, har kroniske smerter . Og slapper godt af den

Den var vildt god:-):-):-)

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Tauf skriver:

Den var vildt god:-):-):-)

Jeg må indrømme jeg også syntes kædedynen er god .. 

Faktisk rigtig dejlig  og ligge med ..

Anmeld

15. februar 2013

De3Guldklumper

Du burde kunne låne en gennem kommunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.