Dating-sider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvilke dating-sider bruger I? Og hvorfor? Overvejer at forsøge mig på en af siderne, da jeg nu endelig er parat til det Så del ud af jeres erfaringer - gode som dårlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvilke dating-sider bruger I? Og hvorfor? Overvejer at forsøge mig på en af siderne, da jeg nu endelig er parat til det Så del ud af jeres erfaringer - gode som dårlige

Jeg bruger badoo.. ved ikke om man kan kalde det en datingside. Jeg bruger til at møde nye mennesker, da man nemt kan finde folk i nærheden. Og den viser hvor tæt man er på hinanden.

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg bruger badoo.. ved ikke om man kan kalde det en datingside. Jeg bruger til at møde nye mennesker, da man nemt kan finde folk i nærheden. Og den viser hvor tæt man er på hinanden.

Ok. Den kender jeg slet ikke

Anmeld

14. februar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ok. Den kender jeg slet ikke

Den er god.. og så er det en app til telefonen.

Anmeld

14. februar 2013

L83

Anonym skriver:

Jeg bruger Badoo, netdating og Hot

Anmeld

14. februar 2013

Ditte-3

Jeg bruger ingen men fant min siste ex på hjertebanken.dk for syntes den var nem at finde rundt i og så var alt gratis

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

Jeg bruger ingen men fant min siste ex på hjertebanken.dk for syntes den var nem at finde rundt i og så var alt gratis

Mange tak!

Anmeld

27. februar 2013

jydeinden

jeg brugte netdating i sin tid, og kort hot.dk men synes sidste nævnte side har det med at være mest en side hvor der sidder ufatteligt mange desperarte mennesker

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Den er god.. og så er det en app til telefonen.

Perfekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.