gravid eller ikke`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

yagnes

jeg havde for et par dage siden skrevet dette indlæg :

https://www.baby.dk/debat/208354pi1/proever-at-blive-gravid/hjaelp.aspx#GoToMessage

jeg fik 3-4 utydelige graviditetstest hvor man altså godt kunne se stregen..

men nu er der ikke noget overhovedet? hvad skal jeg regne med? havde første mens dg 19 januar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Hullabullabulla

jeg havde for et par dage siden skrevet dette indlæg :

https://www.baby.dk/debat/208354pi1/proever-at-blive-gravid/hjaelp.aspx#GoToMessage

jeg fik 3-4 utydelige graviditetstest hvor man altså godt kunne se stregen..

men nu er der ikke noget overhovedet? hvad skal jeg regne med? havde første mens dg 19 januar. 

Skrev også på det andet indlæg du lavede om strengerne kom indenfor tiden ? Valmedtest har nemlig ry for at blive positive efter tid, selvom man ikke er gravid..

Men hvis du har en 28 dages cyklus med æl på 14. dagen burde du få din mens på lørdag - og dermed også teste på lørdag..

For ikke at skabe for meget forvirring for dig selv ville jeg vente med testeriet til mens forhåbentligt udebliver 

Anmeld

14. februar 2013

yagnes

en af dem kom indenfor tiden og de andre et par min senere. det er valmed. men kan der komme en streg når der er ikke er hcg i kroppen tænker jeg? har ellers også en del symptomer? 

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

nesss skriver:

en af dem kom indenfor tiden og de andre et par min senere. det er valmed. men kan der komme en streg når der er ikke er hcg i kroppen tænker jeg? har ellers også en del symptomer? 

Der kan sgtens komme streg efter de 5 min uden der er hcg, oplevet det nogle gange selv, og engang haft en som faktisk efter flere timer pludselig var knaldrød, den lignede de teste jeg fik i uge 5-6+ i begge mine graviditeter, og var altså ikke gravid

Når dubikke er længere henne og de pludselig er negative, ville mit bedste bud være en bio, men krydser da fingre for en fin tydelig test, når du igen (ikke) forventer mens

Anmeld

14. februar 2013

yagnes

Maja84 skriver:

Der kan sgtens komme streg efter de 5 min uden der er hcg, oplevet det nogle gange selv, og engang haft en som faktisk efter flere timer pludselig var knaldrød, den lignede de teste jeg fik i uge 5-6+ i begge mine graviditeter, og var altså ikke gravid

Når dubikke er længere henne og de pludselig er negative, ville mit bedste bud være en bio, men krydser da fingre for en fin tydelig test, når du igen (ikke) forventer mens

men når du sige bio burde der så ikke komme en blødning? det håber jeg ikke nu har jeg sådan håbet på dett

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

nesss skriver:

men når du sige bio burde der så ikke komme en blødning? det håber jeg ikke nu har jeg sådan håbet på dett

Jo kan nok ikke udelukke bio men håber da den er der, har du taget dem på forskellige tidspunkter på dagen?

Anmeld

15. februar 2013

Miss Church

nesss skriver:

Hvis det er en bio, tror jeg bare at blødningen kommer som almindelig mens. Altså på lørdag, hvor du forventer/ ikke forventer mens.

Der kan godt komme en streg uden hcg i kroppen. Det er bare overskudsfarve. Valmed testene skulle være rigtig slemme til det  

For at den er der alligevel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.