Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ms.Sunshine skriver: Jeg har det her sæde til min søn...det er dejlig praktisk og lige til at tage med når vi er på besøg... jeg har givet 50,- for det
Jeg har det her sæde til min søn...det er dejlig praktisk og lige til at tage med når vi er på besøg... jeg har givet 50,- for det
Smart. Hvor er det fra?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skovrup skriver: Min søn er 20 mdr og er renlig om dagen, han har det sæde der er vist i det første svar til dit indlæg, men det bruger vi ikke så tit! da det altså er lidt besværligt at sætte af og på hele tiden. Han sidder uden problemer selv på toilet brættet som vi bruger, han er ret god til det med balancen. Vi købte det sæde til ham i håb om at han selv kunne kravle op på det når det var, men det kan havn endnu ikke! Så vi sætter ham bare på alm toilet når han beder om det
Min søn er 20 mdr og er renlig om dagen, han har det sæde der er vist i det første svar til dit indlæg, men det bruger vi ikke så tit! da det altså er lidt besværligt at sætte af og på hele tiden. Han sidder uden problemer selv på toilet brættet som vi bruger, han er ret god til det med balancen. Vi købte det sæde til ham i håb om at han selv kunne kravle op på det når det var, men det kan havn endnu ikke! Så vi sætter ham bare på alm toilet når han beder om det
Jeg tror også at jeg køber et uden trappe. Min søns numse er desværre for lille, så han falder ned i kummen uden - jeg har testet.
modesty skriver: Smart. Hvor er det fra?
B&J skriver: vi har denne bare i sort men pyt da med farven
vi har denne bare i sort men pyt da med farven
modesty skriver: Hvor har I købt den og ved du hvad mærke det er?
Hvor har I købt den og ved du hvad mærke det er?
vi købte vores i ønskebørn
vi har den samme - bare i grå - vi købte vores i Silvan for 199,95
Vi er super glade for det - og datteren finder det selv frem og sætter på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128