Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i skønne mennesker herinde.. Min kæreste og jeg er i fertilitetsbeh. Fået 1 æg lagt op via icsi forsøg.. Nu synes jeg at jeg er begyndt at blive nervøs for Svaret , da jeg ingen symptomer har haft og derfor svært at forholde sig til.. Skal have taget blodprøve på mandag D 18 feb. Har testet en uge før tid såom var bragende negativ, men kunne ik lade være Dumme mig - ved jo godt det var alt for tidligt... Har bare læst om mange nu der får en positiv tidligt ? nogle der har erfaringer ? Håber håber Det er om 4 dage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stinejensen_600@jubii.dk skriver: Hej alle i skønne mennesker herinde.. Min kæreste og jeg er i fertilitetsbeh. Fået 1 æg lagt op via icsi forsøg.. Nu synes jeg at jeg er begyndt at blive nervøs for Svaret , da jeg ingen symptomer har haft og derfor svært at forholde sig til.. Skal have taget blodprøve på mandag D 18 feb. Har testet en uge før tid såom var bragende negativ, men kunne ik lade være Dumme mig - ved jo godt det var alt for tidligt... Har bare læst om mange nu der får en positiv tidligt ? nogle der har erfaringer ? Håber håber Det er om 4 dage
Du kan prøve at tage en test den 17. - men jeg ville vente til bp resultat.. Testede selv 4+0 hjemmetest meget positiv
Britt88 skriver: Du kan prøve at tage en test den 17. - men jeg ville vente til bp resultat.. Testede selv 4+0 hjemmetest meget positiv
Det var også tidligt hvordan tæller man hvor langt man er henne når man har været i beh ? Er du gravid nu ?
stinejensen_600@jubii.dk skriver: Det var også tidligt hvordan tæller man hvor langt man er henne når man har været i beh ? Er du gravid nu ?
Jeg fik ÆL sprøjte og 36 timer efter var min æl (sprøjte lørdag aften - æl mandag) testede 14 dage efter æl - altså 4+0..
Jah er gravid nu 33+6
Britt88 skriver: Jeg fik ÆL sprøjte og 36 timer efter var min æl (sprøjte lørdag aften - æl mandag) testede 14 dage efter æl - altså 4+0.. Jah er gravid nu 33+6
Ej hvor dejligt - tillykke der er ik længe tilbage nu til termin
**Ønskebabyen skriver: Det er ikke tidligt, men normalt du er temmelig sikkert også 4+0 på mandag hvor du har bp..
Det er ikke tidligt, men normalt du er temmelig sikkert også 4+0 på mandag hvor du har bp..
Okay , havde ÆU D. 30 jan. Og ÆO D. 1 jan , regner man så fra ÆU så er jeg mere end 4+0 på mandag? Hvis der er en lille spunk derinde.. Havde i symptomer på noget så tidligt? Jeg mærker ingen symptomer - så ved ik om det bliver til en graviditet
stinejensen_600@jubii.dk skriver: Okay , havde ÆU D. 30 jan. Og ÆO D. 1 jan , regner man så fra ÆU så er jeg mere end 4+0 på mandag? Hvis der er en lille spunk derinde.. Havde i symptomer på noget så tidligt? Jeg mærker ingen symptomer - så ved ik om det bliver til en graviditet
Havde en smule ømme bryster men kun meget lidt - så lidt at jeg var i tvivl om det var indbildsk - ellers ingen symptomer overhovedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128