Teste før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
9 svar
1 synes godt om
14. februar 2013

stinejensen_600@jubii.dk

Hej alle i skønne mennesker herinde.. Min kæreste og jeg er i fertilitetsbeh. Fået 1 æg lagt op via icsi forsøg.. Nu synes jeg at jeg er begyndt at blive nervøs for Svaret , da jeg ingen symptomer har haft og derfor svært at forholde sig til.. Skal have taget blodprøve på mandag D 18 feb. Har testet en uge før tid såom var bragende negativ, men kunne ik lade være  Dumme mig - ved jo godt det var alt for tidligt... Har bare læst om mange nu der får en positiv tidligt ? nogle der har erfaringer ? Håber håber  Det er om 4 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Hullabullabulla

stinejensen_600@jubii.dk skriver:

Hej alle i skønne mennesker herinde.. Min kæreste og jeg er i fertilitetsbeh. Fået 1 æg lagt op via icsi forsøg.. Nu synes jeg at jeg er begyndt at blive nervøs for Svaret , da jeg ingen symptomer har haft og derfor svært at forholde sig til.. Skal have taget blodprøve på mandag D 18 feb. Har testet en uge før tid såom var bragende negativ, men kunne ik lade være  Dumme mig - ved jo godt det var alt for tidligt... Har bare læst om mange nu der får en positiv tidligt ? nogle der har erfaringer ? Håber håber  Det er om 4 dage 

Du kan prøve at tage en test den 17. - men jeg ville vente til bp resultat.. Testede selv 4+0 hjemmetest meget positiv

Anmeld

14. februar 2013

stinejensen_600@jubii.dk

Britt88 skriver:

Du kan prøve at tage en test den 17. - men jeg ville vente til bp resultat.. Testede selv 4+0 hjemmetest meget positiv

Det var også tidligt hvordan tæller man hvor langt man er henne når man har været i beh ? Er du gravid nu ? 

Anmeld

14. februar 2013

Hullabullabulla

Det var også tidligt hvordan tæller man hvor langt man er henne når man har været i beh ? Er du gravid nu ? 

Jeg fik ÆL sprøjte og 36 timer efter var min æl (sprøjte lørdag aften - æl mandag) testede 14 dage efter æl - altså 4+0.. 

Jah er gravid nu 33+6

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Det er ikke tidligt, men normalt du er temmelig sikkert også 4+0 på mandag hvor du har bp..

Anmeld

14. februar 2013

stinejensen_600@jubii.dk

Britt88 skriver:

Jeg fik ÆL sprøjte og 36 timer efter var min æl (sprøjte lørdag aften - æl mandag) testede 14 dage efter æl - altså 4+0.. 

Jah er gravid nu 33+6

Ej hvor dejligt - tillykke der er ik længe tilbage nu til termin 

Anmeld

14. februar 2013

tarkoflen

Jeg turde ikke teste selv, så jeg gjorde det slet ikke men hvis du skal være nogenlunde sikker på svaret, så tror jeg tidligst du skal tage testen dagen før eller på dagen...

Jeg for en positiv bp

Anmeld

14. februar 2013

stinejensen_600@jubii.dk

**Ønskebabyen skriver:

Det er ikke tidligt, men normalt du er temmelig sikkert også 4+0 på mandag hvor du har bp..

Okay , havde ÆU D. 30 jan. Og ÆO D. 1 jan , regner man så fra ÆU så er jeg mere end 4+0 på mandag? Hvis der er en lille spunk derinde.. Havde i symptomer på noget så tidligt? Jeg mærker ingen symptomer - så ved ik om det bliver til en graviditet 

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Okay , havde ÆU D. 30 jan. Og ÆO D. 1 jan , regner man så fra ÆU så er jeg mere end 4+0 på mandag? Hvis der er en lille spunk derinde.. Havde i symptomer på noget så tidligt? Jeg mærker ingen symptomer - så ved ik om det bliver til en graviditet 

Ifølge denne beregner er du 4+1 i dag.

http://www.trianglen.dk/terminsberegner.html

Anmeld

14. februar 2013

Hullabullabulla

Havde en smule ømme bryster men kun meget lidt - så lidt at jeg var i tvivl om det var indbildsk - ellers ingen symptomer overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.