wamse skriver:
Ja det er hendes generelle sprog, det er fx bestemte slags ord, eller evnen til at sammensætte sætninger
Der var stor forskel på min vurdering af min datters sprog og deres vurdering, men hun siger generelt ikke særlig meget derhenne, fordi hun er meget genert
Men det var de godt klar over, for de havde også hørt hende når hun snakkede med mig, og der havde hun mange flere ord.
YES, lige nøjagtig det samme oplever vi, nøjagtig det samme.....!
Hun kan sige alt og kan udmærket sætte sætninger sammen....det eneste hun har svært ved at udtale er f og v, men det er dog blevet bedre.
I vuggestuen har de netop sagt det samme, at hun ikke siger så meget deroppe, men de kan høre når vi henter hende, at så snakker hun helt vildt.
Da vi hentede børnene i dag var de begge ude og lege alene sammen med 1 pædagog (de andre var ved at blive puttet), og hende pædagogene sagde, at to var nogle værre snakke-hoveder, når man sad med dem selv

Men min datter er osse genert og absolut ikke den der råber højst, dog er hun blevet god til at kende sine grænser, hvis nogen driller!
Okay, så er det nok ikke så slemt alligevel....de skal da osse tage hensyn til hendes generthed - og hun kan jo godt tale nu

Tak for dine indlæg
Anmeld