hårdt at vide at ens drømme aldrig opfyldes ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
9 svar
3 synes godt om
14. februar 2013

Anonym trådstarter

det er netop hvad jeg har opdaget idag ;(

har 2 dejlige unger fra et tidligere forhold og min kæreste har også en

men mit største ønske eller rettere sagt 2 ønsker er at få et barn med ham der er vores barn

og mit andet ønske er at gå op af kirkegulvet

men min kæreste har idag banket i bordet at det aldrig vil ske noget af det

jeg er knust og jeg er virkelig bare SÅ ked af det

ik at få et barn med ham ville jeg kunne leve med da vi jo har guldklumper, men aldrig at se mig selv i en hvid kjole, aldrig at se gæster til ens eget brylup og aldrig prøve at gå op af kirkegulvet slår mig virkelig ud

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og ligemeget hvad jeg spørger ham om hvorfor er det bare jamen det er kun økonomisk dårligt valg og bla bla videre

hjælp piger?? jeg elsker den mand af alt hvad der er i mig og mere til, men puuu det er et slag i maven på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

tweety2060

til dig. Har ikke lige nogen gode råd til hvordan du skal takle det, men vil ikke gå uden en kæmpe

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

til dig. Har ikke lige nogen gode råd til hvordan du skal takle det, men vil ikke gå uden en kæmpe

tusind tak

Anmeld

14. februar 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

det er netop hvad jeg har opdaget idag ;(

har 2 dejlige unger fra et tidligere forhold og min kæreste har også en

men mit største ønske eller rettere sagt 2 ønsker er at få et barn med ham der er vores barn

og mit andet ønske er at gå op af kirkegulvet

men min kæreste har idag banket i bordet at det aldrig vil ske noget af det

jeg er knust og jeg er virkelig bare SÅ ked af det

ik at få et barn med ham ville jeg kunne leve med da vi jo har guldklumper, men aldrig at se mig selv i en hvid kjole, aldrig at se gæster til ens eget brylup og aldrig prøve at gå op af kirkegulvet slår mig virkelig ud

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og ligemeget hvad jeg spørger ham om hvorfor er det bare jamen det er kun økonomisk dårligt valg og bla bla videre

hjælp piger?? jeg elsker den mand af alt hvad der er i mig og mere til, men puuu det er et slag i maven på mig

Du lever kun en gang, og hvis de 2 ting betyder meget for dig, så må du jo gøre op med dig selv om det er noget du kan leve uden... 

håber på det bedste  Herfra

Anmeld

14. februar 2013

booster_88

Jeg har også virkelig været bryllups skruk, og manden holdt hård nakket på det ikke kom til at ske, og jeg sad dybt begravet i lilly blade og jah fandt temaer og simpelthen alt omkring bryllup. Jeg var villig til at gå med til et rådhus bryllup, trods det strider i mod alt det jeg vil, jeg er til det traditionelle kirke bryllup.

Da det gik op for mig det aldrig ville ske, blev jeg faktisk rigtig såret og virkelig ked af det. Faktisk mere end jeg troede. Og jeg gjorde op med mig selv at jeg måtte jo leve med det aldrig ville ske hvis jeg ville være sammen med min kæreste. Det tog tid lige at komme sig over.

Det der nok især gjorde for mig at jeg kom videre, var at min kæreste en dag grinte og sagde jeg jo var så desperat efter at blive gift at jeg ville gå med til et rådhus bryllup. Lige der tænkte, Nooo way makker, du skal godt nok ikke tro jeg vil slippe min drøm for et kompromi, så hellere undvære, og det sagde jeg til ham, og at jeg nægtede nogensinde at blive gift med ham, for den drøm havde han fået lagt på hylden.

Det underlige er at han efterfølgende selv har snakket om bryllup, men jeg holder mit ord der kommer ikke et bryllup her i huset, hvert fald ikke vores eget, jeg kan gå med til en forlovelses fest.

Har du tænkt på det som en ulighed i stedet og en form for kompromi ?

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Jeg har også virkelig været bryllups skruk, og manden holdt hård nakket på det ikke kom til at ske, og jeg sad dybt begravet i lilly blade og jah fandt temaer og simpelthen alt omkring bryllup. Jeg var villig til at gå med til et rådhus bryllup, trods det strider i mod alt det jeg vil, jeg er til det traditionelle kirke bryllup.

Da det gik op for mig det aldrig ville ske, blev jeg faktisk rigtig såret og virkelig ked af det. Faktisk mere end jeg troede. Og jeg gjorde op med mig selv at jeg måtte jo leve med det aldrig ville ske hvis jeg ville være sammen med min kæreste. Det tog tid lige at komme sig over.

Det der nok især gjorde for mig at jeg kom videre, var at min kæreste en dag grinte og sagde jeg jo var så desperat efter at blive gift at jeg ville gå med til et rådhus bryllup. Lige der tænkte, Nooo way makker, du skal godt nok ikke tro jeg vil slippe min drøm for et kompromi, så hellere undvære, og det sagde jeg til ham, og at jeg nægtede nogensinde at blive gift med ham, for den drøm havde han fået lagt på hylden.

Det underlige er at han efterfølgende selv har snakket om bryllup, men jeg holder mit ord der kommer ikke et bryllup her i huset, hvert fald ikke vores eget, jeg kan gå med til en forlovelses fest.

han siger han absolut ikke vil

om det er kirke eller rådhus så NO!

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

booster_88 skriver:

undskyld jeg lige blander mig- men hvorfor er det du ikke gider giftes med din kæreste, nu når det tidligere har været så stort et ønske for dig? og hvorfor blive forlovet hvis du ikke gider gifte dig med ham?

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Du lever kun en gang, og hvis de 2 ting betyder meget for dig, så må du jo gøre op med dig selv om det er noget du kan leve uden... 

håber på det bedste  Herfra

som jeg har skrevet i overskriften er det hårdt at vide man aldrig får det det man drømmer om

så uanset hvad så blir jeg hos ham <3

for så meget betyder han for mig

håber bare en dag at mine tanker glemmer det

Anmeld

14. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

det gør de

vi kan ikke af økonomiske årsager gifte os... har ikke råd til at miste pengene hver måned når vi desværre begge er endt i det offentlige system...

Så min drøm om stort flot kirkebryllup osv er også kasseret... Kan selv se fornuften i at det er dumt at gøre for os med sådan som vores liv ser ud til at skulle være...

Men ja havde allerede fundet stedet det skulle være... kjolen, frisøren, you name it og jeg havde fundet ud af priser og valgmuligheder for det passede til os begge... og så blev kæresten syg og ja så braste drømmen og ja nu er det ikke noget jeg tænker over mere...

Jeg valgte at skifte mit efternavn til hans for vores søns skyld for han kunne få det da det er beskyttet efternavn.. og dagen efter vi fik papirerne på det var gået igennem så "fejrede" vi det med at tage forbi MCD og købe mad til hele dagen og så smed vi os på sofaen sammen og hyggede...

Anmeld

15. februar 2013

booster_88

FrkZier skriver:

undskyld jeg lige blander mig- men hvorfor er det du ikke gider giftes med din kæreste, nu når det tidligere har været så stort et ønske for dig? og hvorfor blive forlovet hvis du ikke gider gifte dig med ham?

Det er helt okay. Jamen langt hen af vejen var det en kæmpe drøm at blive gift, men en dag gjorde jeg bare op med mig selv at jeg gad ikke drømme om noget som jeg ikke kunne få opfyldt, og hvis den blev opfyldt ville det være et kompromi, og det gjorde jeg op med mig selv så hellere undvære. Og det som langt hen af vejen som gav mig det sidste skub var jo at min kæreste troede jeg var så desperat jeg ille gå med til hvad som helst, godt nok sagt i sjov, men der tænkte jeg bare, det gider jeg ikke gå på kompromi med.

Derfor valgte jeg at ligge drømmen fra mig, og jo mere jeg tænkte over det jo gladere blev jeg for beslutningen, underligt nok. Men det gjorde mig ikke længere ked af min kæreste ikke havde samme drøm som mig, og på en måde og jeg ved det lyder lidt dumt. Men på en måde tænkte jeg i mig selv, at så "binder" jeg mig ikke til et andet menneske og gør mig "afhængig" Det ved jeg jo godt ikke er tilfældet man er jo ikke afhængig fordi man er gift, men jah

Det med forlovelsen kom efter det nye DP system, fordi når man ender på KH er det vidst noget med man efter noget tid har forsørger pligt, så det var egentlig bare en ide jeg fik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.