Jeg har også virkelig været bryllups skruk, og manden holdt hård nakket på det ikke kom til at ske, og jeg sad dybt begravet i lilly blade og jah fandt temaer og simpelthen alt omkring bryllup. Jeg var villig til at gå med til et rådhus bryllup, trods det strider i mod alt det jeg vil, jeg er til det traditionelle kirke bryllup.
Da det gik op for mig det aldrig ville ske, blev jeg faktisk rigtig såret og virkelig ked af det. Faktisk mere end jeg troede. Og jeg gjorde op med mig selv at jeg måtte jo leve med det aldrig ville ske hvis jeg ville være sammen med min kæreste. Det tog tid lige at komme sig over.
Det der nok især gjorde for mig at jeg kom videre, var at min kæreste en dag grinte og sagde jeg jo var så desperat efter at blive gift at jeg ville gå med til et rådhus bryllup. Lige der tænkte, Nooo way makker, du skal godt nok ikke tro jeg vil slippe min drøm for et kompromi, så hellere undvære, og det sagde jeg til ham, og at jeg nægtede nogensinde at blive gift med ham, for den drøm havde han fået lagt på hylden.
Det underlige er at han efterfølgende selv har snakket om bryllup, men jeg holder mit ord der kommer ikke et bryllup her i huset, hvert fald ikke vores eget, jeg kan gå med til en forlovelses fest.
Har du tænkt på det som en ulighed i stedet og en form for kompromi ?
Anmeld