Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg går virkelig ikke op i valentinsdag overhovedet.. Faktisk forventer jeg absolut ingenting fra Anders af, for ja, vi har været sammen i 5 år og jeg har aldrig fået noget af ham på valentinsdag..
Men så skulle det åbenbart ændres i år.. Hehehehe...
Og så for en hel flad tyver nede fra spar af.. Min mand er da bare en romantiker uden lige hihihi...
Og da jeg så spurgte ind til hvordan han kom i tanke om at det var valentinsdag.. "Fordi det væltede med blomster dernede" Hihi
Jeg elsker ham og jeg synes sgu han er skide sød! GODT vi er gift nu
Kan ikke finde kameraret.. Men det er lilla tulipaner Tulipaner er min yndlingsblomst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor sødt
Kært
Silas <3 skriver: Hvor sødt
Totalt
MortilElias2010 skriver: Kært
Jeg forventede heller ikke noget her, det er ikke noget vi går op i.. Men ja du har selv set hvad jeg har fået
Spurgte også hvordan han havde husket det og han sagde at de jo ikke snakkede om andet i radioen De mænd altså
Lilla tulipaner er sørme også flotte, heldige dig
Nu hvor jeg liiige læser hvad jeg har skrevet, så skal det altså ikke lyde som om jeg er utaknemlig.. Jeg er et super sarkastisk menneske og er glad for blomsterne hehe... Så håber ikke folk forstår det anderledes end det skal lyde
Laulund87 skriver: Jeg forventede heller ikke noget her, det er ikke noget vi går op i.. Men ja du har selv set hvad jeg har fået Spurgte også hvordan han havde husket det og han sagde at de jo ikke snakkede om andet i radioen De mænd altså Lilla tulipaner er sørme også flotte, heldige dig
Dine roser er bare SÅ smukke
Men ja, det er den måde de husker det på, ret sjovt synes jeg heheheh
Elsker tulipaner
Muhmi skriver: Dine roser er bare SÅ smukke Men ja, det er den måde de husker det på, ret sjovt synes jeg heheheh Elsker tulipaner
Er også glad for dem
Lidt sjovt ja, men butikkerne skal jo gøre deres bedste for at ingen mænd glemmer det
Laulund87 skriver: Er også glad for dem Lidt sjovt ja, men butikkerne skal jo gøre deres bedste for at ingen mænd glemmer det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128