Har brug for jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
13 svar
1 synes godt om
14. februar 2013

Lunae

Jeg er gravid og skal til en del fester her i foråret! Jeg har fundet den skønneste kjole fra H&M og købte den også. Dog gik den i stykker første gang jeg havde den på og de havde desværre ikke flere i Aarhus

Jeg har søgt kjolen på nettet, ringet til H&M og gjort alt hvad jeg kunne, men jeg kan ikke finde den!

Det er her DU kommer ind i billedet! Kjolen ligner den på billedet, er fra H&M og koster 299 kr. Jeg skal bruge den i str XL. Hvis du har en mama afdeling i nærheden af dig, vil du så være en skat og kigge efter kjolen! Jeg betaler naturligvis alle omkostninger!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Peanut

Lunae skriver:

Jeg er gravid og skal til en del fester her i foråret! Jeg har fundet den skønneste kjole fra H&M og købte den også. Dog gik den i stykker første gang jeg havde den på og de havde desværre ikke flere i Aarhus

Jeg har søgt kjolen på nettet, ringet til H&M og gjort alt hvad jeg kunne, men jeg kan ikke finde den!

Det er her DU kommer ind i billedet! Kjolen ligner den på billedet, er fra H&M og koster 299 kr. Jeg skal bruge den i str XL. Hvis du har en mama afdeling i nærheden af dig, vil du så være en skat og kigge efter kjolen! Jeg betaler naturligvis alle omkostninger!

Årh hvor ærgerligt 

Altså er det en mama afdeling inde i H&M? 

Anmeld

14. februar 2013

Ayasmor

Hvor er det ærgeligt. Jeg skal ind til byen imorgen, så vil jeg gerne kigge efter den for dig

Anmeld

14. februar 2013

Lunae

Peanut skriver:

Årh hvor ærgerligt 

Altså er det en mama afdeling inde i H&M? 

Ja, men det er ikke Alle h&m der har mama

Anmeld

14. februar 2013

Lunae

Ayasmor skriver:

Hvor er det ærgeligt. Jeg skal ind til byen imorgen, så vil jeg gerne kigge efter den for dig

Årh mange tak det er nemlig så ærgerligt!

Anmeld

14. februar 2013

Silas <3

Du skal da klage. Kan da ikk passe den hår i stykker første gang du har den på

Anmeld

14. februar 2013

Peanut

Lunae skriver:

Ja, men det er ikke Alle h&m der har mama

Ahh okay, synes nemlig heller ikke jeg havde hørt om det før 

Anmeld

14. februar 2013

Hemmeligpigeendnu

Lunae skriver:

De har desværre hellere ikk flere i frederikshavn

Anmeld

14. februar 2013

B&J

14. februar 2013

Lunae

B&J skriver:

er det denne her de har på hjemme siden??

http://www.hm.com/dk/product/06319?article=06319-B#cm_vc=SIMILAR_TO_SD

Nej det er ikke den, men denne er også lige mig den må jeg lige bestille - tak for link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.