ondt i ørerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
11 svar
3 synes godt om
14. februar 2013

Hailiesmom11

Vores datter på 20 mdr har de sidste par dag stukket fingrene ind i ørerne.. Siden tirsdag ca har hun været meget ked af det når hun stod op fra middagslur og når hun havde sovet om natten...
Kan ikke bestille tid hos lægen nu, opdagede lige hun gjorde det igen herefter hendes middagslur.. Men er det hvad man oplever med ørebørn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

LBK

Hailiesmom11 skriver:

Vores datter på 20 mdr har de sidste par dag stukket fingrene ind i ørerne.. Siden tirsdag ca har hun været meget ked af det når hun stod op fra middagslur og når hun havde sovet om natten...
Kan ikke bestille tid hos lægen nu, opdagede lige hun gjorde det igen herefter hendes middagslur.. Men er det hvad man oplever med ørebørn?

det var da en mulighed.. Min datter er selv ørebarn med stort Ø.. Ville helt usikkert få ørene tjekket hos en ørelæge...

Anmeld

14. februar 2013

maryjane

Prøv at finde en ørelæge så hurtigt du kan, der kan jo ofte være ventetid... Så det ville jeg helt sikkert gøre aller først.

Anmeld

14. februar 2013

HeidiØ

Hailiesmom11 skriver:

Øv, for søren da. William er jo ørebarn, og han tog sig til ørerne og var utrolig ked når han vågnede, og tog meget korte stræk mht lur.

Så ja. Kontakt en ørelæge snart .. jeg kan anbefale dig Paaske og Blegvad i Århus, hvis I vil køre herind for det

Anmeld

14. februar 2013

Hailiesmom11

HeidiØ skriver:

Øv, for søren da. William er jo ørebarn, og han tog sig til ørerne og var utrolig ked når han vågnede, og tog meget korte stræk mht lur.

Så ja. Kontakt en ørelæge snart .. jeg kan anbefale dig Paaske og Blegvad i Århus, hvis I vil køre herind for det

Kan lægen tjekke om ørelæge er nødvendigt?
Skriver lige det bag øret..

Anmeld

15. februar 2013

HeidiØ

Hailiesmom11 skriver:

Kan lægen tjekke om ørelæge er nødvendigt?
Skriver lige det bag øret..

Ja, godt spørgsmål. De har ikke de samme redskaber jo.. og det kommer lidt an på lægen, hvor grundige de er.

Anmeld

15. februar 2013

Hailiesmom11

HeidiØ skriver:

Ja, godt spørgsmål. De har ikke de samme redskaber jo.. og det kommer lidt an på lægen, hvor grundige de er.

Okay..
Vi har i hvert fald fået en tid nu og hvis han siger der er noget så må vi jp til ørelæge

Anmeld

15. februar 2013

HeidiØ

Hailiesmom11 skriver:

Okay..
Vi har i hvert fald fået en tid nu og hvis han siger der er noget så må vi jp til ørelæge

Ja god idé, nu hvor de andre har ferie

Anmeld

15. februar 2013

ZamanogDania

Min datter havde os ondt i øret. Vi var til lægen og de tjekket den. Hun sagde at det var fordi hun var forkølet og det kan sagtens gør rigtig ondt. Jeg skulle give hende panodil inden hun sov. Nu har hun ikke ondt mere

Anmeld

15. februar 2013

K&S

Hailiesmom11 skriver:

Okay..

Selvom lægen ikke kan se noget, kan der sagtens være noget - jeg ville vælge ørelæge med det samme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.