min tur til at sukke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

Manna

Hej

Jeg har fulgt med i et stykke tid på sidelinjen og nu er det mig, der har brug for at sukke lidt højlydt.

Status: 39 år, 1 barn på 13 mdr., forsøgt at blive gravid igen i 6 mdr.

Denne måned tog jeg ægløsningstest. Positiv den 4. feb. Vi sexede den 3. og den 4.  Sidste menses første dag var 19. januar. Min cyklus er normalt 25 dage, men var én måned 28 dage og måneden efter 23 dage. Det er nu 10 dage siden, jeg havde ægløsning og jeg er gået 1 dag over tiden. Jeg testede negativ i morges. Øv.

Sidst jeg var gravid havde jeg ømme bryster fra dag 26 efter sidste menses første dag. Så det skulle jeg have i dag, hvis altså ægløsningen er ens. Jeg har ikke rigtig nogle symtomer ud over at have følt nogle stik i den ene side af underlivet de sidste 3 dage, men det har jeg haft flere gange før mens.

I går var jeg rigtig sur - sådan helt PMS agtig. I dag er jeg bare trist.

Jeg har det jo bare lige som alle i andre, der går og venter på en positiv test, som nu er udeblevet igen (måske). Jeg tester igen om et par dage, hvis mens ikke er kommet.

Manna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

**Ønskebabyen

Manna skriver:

Hej

Jeg har fulgt med i et stykke tid på sidelinjen og nu er det mig, der har brug for at sukke lidt højlydt.

Status: 39 år, 1 barn på 13 mdr., forsøgt at blive gravid igen i 6 mdr.

Denne måned tog jeg ægløsningstest. Positiv den 4. feb. Vi sexede den 3. og den 4.  Sidste menses første dag var 19. januar. Min cyklus er normalt 25 dage, men var én måned 28 dage og måneden efter 23 dage. Det er nu 10 dage siden, jeg havde ægløsning og jeg er gået 1 dag over tiden. Jeg testede negativ i morges. Øv.

Sidst jeg var gravid havde jeg ømme bryster fra dag 26 efter sidste menses første dag. Så det skulle jeg have i dag, hvis altså ægløsningen er ens. Jeg har ikke rigtig nogle symtomer ud over at have følt nogle stik i den ene side af underlivet de sidste 3 dage, men det har jeg haft flere gange før mens.

I går var jeg rigtig sur - sådan helt PMS agtig. I dag er jeg bare trist.

Jeg har det jo bare lige som alle i andre, der går og venter på en positiv test, som nu er udeblevet igen (måske). Jeg tester igen om et par dage, hvis mens ikke er kommet.

Manna

kram til dig. Jeg ved hvor hårdt det er ikke at få den positive test. Jeg ventede i 18 mdr før vi endte i behandling og nu er igang med vores 2. Forsøg der.

Du har fået et barn, så du ved jo det kan lykkedes. Jeg tror simpelthen bare at du tænker alt for meget over det.. Og der er jo ingen der siger du skal føler de samme symptomer som sidst du blev gravid. Ikke to graviditeter er ens...

Jeg synes du skal nyde den lille du har nu og så skal det andet helt sikkert nok komme held og lykke

Anmeld

16. februar 2013

Manna

**Ønskebabyen skriver:

kram til dig. Jeg ved hvor hårdt det er ikke at få den positive test. Jeg ventede i 18 mdr før vi endte i behandling og nu er igang med vores 2. Forsøg der.

Du har fået et barn, så du ved jo det kan lykkedes. Jeg tror simpelthen bare at du tænker alt for meget over det.. Og der er jo ingen der siger du skal føler de samme symptomer som sidst du blev gravid. Ikke to graviditeter er ens...

Jeg synes du skal nyde den lille du har nu og så skal det andet helt sikkert nok komme held og lykke

Tak det var sødt af dig at skrive.

Mens kom i dag på 28. dagen som det er sket én gang før. Øv!

Måske tænker jeg alligevel for meget over det. Det hører man jo så tit.

Jeg begriber bare ikke hvorfor det at tænke på og ønske sig et barn skulle få den modsatte effekt.

Anmeld

16. februar 2013

Manna

Manna skriver:

Jeg begriber bare ikke hvorfor det at tænke på og ønske sig et barn skulle få den modsatte effekt.

Undskyld....held og lykke med jeres projekt

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

Manna skriver:

En cyklus på 28 dage er jo også det mest normale men øv at den kom alligevel!!

Hvis ikke det er lykkedes at blive gravid vil mens jo komme uanset hvad. Men kvindekroppen er desværre bare indrettet således at hvis man tænker for meget over tingene så kan man udskyde sin mens.. Pg det kan jo meget vel være det der sker i dit tilfælde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.