hmm, skal - skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
18 svar
10 synes godt om
14. februar 2013

kriknu

Sagen er den, at jeg længe har overvejet at begynde at date lidt, men havde egentlig besluttet mig for at vente til efter lillemanden var født og var gammel nok til at blvie passet... der er jo "kun" gået 3 måneder(på tirsdag) siden jeg blev single.

MEN, nu har en af mine rigtig gode kammerater, som flere gange har fortalt mig at han har følelser for mig, inviteret mig ud i aften, på en date, en rigtig date.. 

Og jeg synes jo han er super sød, og jeg kunne faktisk også godt se mig selv være sammen med ham på sigt nu hvor jeg tænker over det, men jeg vil bare heller ikke ødelægge vores venskab - selvom han selv siger at det ikke sker... men jeg tænker at hvis først vi har været på date (måske ikke lige efter i aften) men efter et par gange og jeg så siger at jeg altså ikke føler at jeg enten er klar til det eller at jeg ikke har den slags følelser for ham. 

Så ødelægger det vel venskabet tænker jeg?

Men jeg vil så gerne give det en chance!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

TNBC

kriknu skriver:

Sagen er den, at jeg længe har overvejet at begynde at date lidt, men havde egentlig besluttet mig for at vente til efter lillemanden var født og var gammel nok til at blvie passet... der er jo "kun" gået 3 måneder(på tirsdag) siden jeg blev single.

MEN, nu har en af mine rigtig gode kammerater, som flere gange har fortalt mig at han har følelser for mig, inviteret mig ud i aften, på en date, en rigtig date.. 

Og jeg synes jo han er super sød, og jeg kunne faktisk også godt se mig selv være sammen med ham på sigt nu hvor jeg tænker over det, men jeg vil bare heller ikke ødelægge vores venskab - selvom han selv siger at det ikke sker... men jeg tænker at hvis først vi har været på date (måske ikke lige efter i aften) men efter et par gange og jeg så siger at jeg altså ikke føler at jeg enten er klar til det eller at jeg ikke har den slags følelser for ham. 

Fortæl ham det og hør hvad han siger.
Man ved jo aldrig hvad der kan ske. Og hvis du forklare han det før, ved han det jo og så tror jeg ikke det ødelægger noget. Du kan jo ikke tvinge nogen til at elske nogen.

Anmeld

14. februar 2013

kriknu

Yurie skriver:

Fortæl ham det og hør hvad han siger.
Man ved jo aldrig hvad der kan ske. Og hvis du forklare han det før, ved han det jo og så tror jeg ikke det ødelægger noget. Du kan jo ikke tvinge nogen til at elske nogen.

Tænk at jeg ikke havde overvejet det, det kunne da egentlig være en meget god idé at fortælle ham det.

Han var jo også ærlig overfor mig omkring sine tanker og følelser, så hvorfor skulle jeg ikke også kunne være det 

Anmeld

14. februar 2013

Team Putte

kriknu skriver:

Fortæl ham hvad du tænker.. synes han du er speciel vil han respektere dette og vente på dig Man kan sagtens "date" med henblik på der måske skal være mere, uden man forventer det.. Bare begge er indforstået med det

Er han frisk på dine betingelser så tag afsted og HYG DIG!

Anmeld

14. februar 2013

kriknu

Team Putte skriver:

Fortæl ham hvad du tænker.. synes han du er speciel vil han respektere dette og vente på dig Man kan sagtens "date" med henblik på der måske skal være mere, uden man forventer det.. Bare begge er indforstået med det

Er han frisk på dine betingelser så tag afsted og HYG DIG!

Wuhuuuuuu! 

Han forstår mine betingelser! 

og et kæmpe plus er at han elsker min lillemand inde i maven til uendelighed i forvejen 

Anmeld

14. februar 2013

Team Putte

kriknu skriver:

Wuhuuuuuu! 

Han forstår mine betingelser! 

og et kæmpe plus er at han elsker min lillemand inde i maven til uendelighed i forvejen 

Så lækkert!!!

Håber i får en skøn date

Anmeld

14. februar 2013

kriknu

Team Putte skriver:

Så lækkert!!!

Håber i får en skøn date

Mange tak, 

jeg behøver i det mindste ikke anstrenge mig for at se godt ud, sidst han så mig var forleden morgen da jeg var snotforkølet og lignede en der havde siddet på toillettet i 48 timer ... så mon ikke jeg kan toppe det udseende ved bare at tage tøj på 

Anmeld

14. februar 2013

Team Putte

kriknu skriver:

Mange tak, 

jeg behøver i det mindste ikke anstrenge mig for at se godt ud, sidst han så mig var forleden morgen da jeg var snotforkølet og lignede en der havde siddet på toillettet i 48 timer ... så mon ikke jeg kan toppe det udseende ved bare at tage tøj på 

Og et bad måske

Anmeld

14. februar 2013

kriknu

Team Putte skriver:

Og et bad måske

arrgh, var i bad i formiddags, mon ikke det er nok 

Anmeld

14. februar 2013

Team Putte

kriknu skriver:

arrgh, var i bad i formiddags, mon ikke det er nok 

Så skidt da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.