Børnesår (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

MorDk

Bassen er kommet i behandling med salve Fucidin x 2dgl. Vi var til lægen i mandags og der er allerede bedring! Puha! Hvis vi er super heldige... så kan han komme i vuggestue igen på mandag - men nu må vi se. Jeg ringede til lægen igår og fik svar på podningen. Den var positiv. Så det ER børnesår.

Krydser fingre for det snart er væk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Mamalou

MorDk skriver:

Bassen er kommet i behandling med salve Fucidin x 2dgl. Vi var til lægen i mandags og der er allerede bedring! Puha! Hvis vi er super heldige... så kan han komme i vuggestue igen på mandag - men nu må vi se. Jeg ringede til lægen igår og fik svar på podningen. Den var positiv. Så det ER børnesår.

Min søn har også haft børnesår og det er bare rigtig øv! Faktisk har han stadig et ar fra såret, fordi der gik noget tid inden vi fangede den og fik ham til lægen. Så såret blev dybt. 

Du skal være obs hvis han får feber - det fik vi i hvert fald at vide - så skal de have antibiotika behandling.

God bedring til ham

Vh.  Louise

Anmeld

14. februar 2013

Lone Jakobsen

æv æv, jeg hader børnesår

her har 2 af børnene haft det, og nu er det blevet min tur.... og så lige op til min årlige kæreste weekend med manden

Anmeld

14. februar 2013

BabyHL

MorDk skriver:

Knejten er også ramt her :-( . Han er dog kun 6 mdr, så vi har ingen issues mht institution.. Til gengæld har det stået på siden tirsdag i sidste uge :-(

de små basser 

Anmeld

14. februar 2013

MorDk

Børnesår er bare R*v & Nøgler... det burde forbydes!!

Har ikke hørt om voksne der får det? Men hvorfor ikke? Det er jo en bakterie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.