Synes i trænger til lidt grin og tåre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Pige2009

Aaaauuuvvvvv.... For hunden da. Sidder lige nu og tager mig selv i de nedre regioner i sympati.

Sikke en omgang, men din beretning er simpelthen pivhamrende underholdende - du burde have en pris fra baby.dk for månedens mest underholdende historie. Meget tragi-komisk på samme tid. Jeg klaskede mig selv på lårene af grin undervejs...

Håber snart kroppen restituerer sig igen

Linda 23+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

tascia

linda2009 skriver:

Aaaauuuvvvvv.... For hunden da. Sidder lige nu og tager mig selv i de nedre regioner i sympati.

Sikke en omgang, men din beretning er simpelthen pivhamrende underholdende - du burde have en pris fra baby.dk for månedens mest underholdende historie. Meget tragi-komisk på samme tid. Jeg klaskede mig selv på lårene af grin undervejs...

Håber snart kroppen restituerer sig igen

Linda 23+6

jeg tror altså det er sådan en vandre-historie! hørte den første gang i maj... men den bliver ikke mindre sjov af den grund :-)

//Natascia

Anmeld

19. juni 2009

MaleneG

Dejligt at gå på weekend, efter sådan et god grine tur
Men lidt medfølelse skal du dog have med ..

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

tascia skriver:

jeg tror altså det er sådan en vandre-historie! hørte den første gang i maj... men den bliver ikke mindre sjov af den grund :-)

//Natascia

Det bliver den absolut ikke mindre sjov af

Anmeld

19. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

hahahahahahahahhahahahaha.............. grineren
godt du fandt en løsning...

Anmeld

19. juni 2009

Mira0911

Det er skam en vandre historie... Jeg var flad af grin... Men hvor må det godt have gjort mega nade... Sidder selv og har lidt ondt...

Anmeld

19. juni 2009

Diana...

HA ha ha ha ha ha ha ha kanon 1000000000 tak for det bedste grin på en dum dag 

Anmeld

19. juni 2009

Lusi

Undskyld mig, men griner så meget at min mand der sidder ved siden af, er ved at sprænge af nysgerrighed over hvad jeg griner af..

Hold da op en historie..

Er da ligefør jeg håber på vi får en ligeså sjov historie, når du skal farve hår, meeen dét kan jo ende helt galt, så nej vil hellere undvære

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hæhæ..det er god griner!!!
Og så tænker man lige over det en ekstra gang næste gang man skal have "ny frisure"...hahahaha

Anmeld

19. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tak for et godt grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.