Svigermor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
11 svar
4 synes godt om
14. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvad er en god svigermor?

En der hjælper eller en der ikke blander sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

SanneJensen

Anonym skriver:

Vil sige at en god svigermor er en god blanding af at hjælpe og ikke at blande sig for meget.

Anmeld

14. februar 2013

Dianabk

Begge dele

En der forstår når man siger fra.

Har selv den skønneste svigermor og svigerfar

Anmeld

14. februar 2013

jydeinden

en der bakker sine nærmeste op når har ret, en der blander sig når det er nødvendigt og ellers ikke, og en der hjælper.. ingen af delene er mine svigere desværre for gode til.

Anmeld

14. februar 2013

Chili-mor

Anonym skriver:

Jeg har verdens bedste svigermor (syntes jeg i hvert fald selv).

Vi er som pot og pande.. Så jeg har fået en rigtig god veninde i min svigermor.. Vi tager på tøseture osv. sammen, dette er fantastisk..

Min kæreste sys også det er dejligt da han altid har haft et meget meget tæt forhold til sin mor da han "kun" har haft hende..

Og min kæreste klager bestemt heller ikke over sin sviger familie.. Når vi alle er samlet begge familier, skulle man tro de havde kendt hinanden og været sammen altid..

Men en god svigermor, tja en der hjælper når der er brug for det, ytre sin bekymring hvis der er noget der undre hende, uden at det nødvendigvis skal gå efter hendes hovede.. støtter og bakker op om forholdet og evt. børnebørn..

Anmeld

14. februar 2013

Mettefpigen

Uhh der er mange ting som jeg synes hun ikk skal gøre... En der ikk blander sig medmindre det er nødvendigt, en der støtter i ens regler når de er på besøg, en der ikk taler om en bag ryggen, hjælper hvis man har problemer.....

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

den gyldne middelvej

min svigermor er efterhånden blevet rigtig god til at komme med gode råd, men stadig fornemme hvor når nok er nok - at jeg så absolut intet har tilfælles med hende er jo så en helt anden sag

Anmeld

14. februar 2013

Misser1989

En god svigermor er en der hjælper, er forstående. En der respekterer de regler man sætter for sine børn. En god svigermor sviner ikke sin svigerdatter til på facebook og sms.. En god svigermor siger tillykke med sit nye barnebarn! Eller i det mindste viser ham bare lidt interesse..  

Som i nok kan høre, har mig og min svigermor det ikke helt godt sammen?

Anmeld

14. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

En der hjælper uden at blande sig!

/Fenja

Anmeld

14. februar 2013

Kay

en der kan hjælpe og støtte uden at overtage... en der kan forstå de grænser der bliver sat uden at overskride dem... en der ikke er for omklamrende men stadig viser interesse, taler pænt og kan forstå forskellighed og respektere privatlivets fred...

det komplet modsatte af min svigermor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.