Lalandia Bilund! Hvad er godt at vide!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

LinLin

Vi har været der de sidste to år om foråret i hverdagene - og skal igen til maj! Det har været super! Ikke særligt mange mennesker og ingen kø ved fx bowling som nogle nævner

Vi har haft rugbrød og pålæg og mad til første aften med hjemmefra. Og morgenmad (havregryn)... Eller har vi spist i badeland og på restauranterne. Har lige læst en anden har været på bones der - det var der ikke sidste år, så det skal vi da nok

Hvis I skal derned når legoland er åbnet synes jeg det er oplagt at tage derhen på tjek-in dagen, da det først er efter kl 15 man kan komme ind i sit hus og børnene er trætte på afrejsedagen (vi var der dog begge dage sidste år fordi vi tilfældigvis løb ind i skolepatruljedag og derfor ikke nåede så meget som vi gerne ville )

God tur! Vi glæder os til vores!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Stumpen

DAs mor skriver:

Vi har været der de sidste to år om foråret i hverdagene - og skal igen til maj! Det har været super! Ikke særligt mange mennesker og ingen kø ved fx bowling som nogle nævner

Vi har haft rugbrød og pålæg og mad til første aften med hjemmefra. Og morgenmad (havregryn)... Eller har vi spist i badeland og på restauranterne. Har lige læst en anden har været på bones der - det var der ikke sidste år, så det skal vi da nok

Hvis I skal derned når legoland er åbnet synes jeg det er oplagt at tage derhen på tjek-in dagen, da det først er efter kl 15 man kan komme ind i sit hus og børnene er trætte på afrejsedagen (vi var der dog begge dage sidste år fordi vi tilfældigvis løb ind i skolepatruljedag og derfor ikke nåede så meget som vi gerne ville )

God tur! Vi glæder os til vores!

Tror kun der er bones i Rødby...

Anmeld

15. februar 2013

LinLin

Stumpen skriver:

Aaarh, ok

Anmeld

15. februar 2013

LinLin

Stumpen skriver:

Det står nu på deres hjemmeside

Anmeld

15. februar 2013

Frk. Himmelblå

DAs mor skriver:

Der er kommet Bones ved vinterland i Billund, men det er forholdsvist nyt.
:-)

Anmeld

15. februar 2013

Stumpen

DAs mor skriver:

Så tier jeg bare stille 

Anmeld

15. februar 2013

LinLin

Stumpen skriver:

Så tier jeg bare stille 

Anmeld

16. februar 2013

Aabye

Nu bor jeg så i billund.. og jeg vil anbefale at i kører ned i byen og spiser.. Eller går.. Der er ikke så forfærdelig langt..

Kan anbefale billund pizza og steakhouse.. Den ligger på hovedgaden.. 

Restaurant Billund er ikke noget et råbe hurra for..

Anmeld

18. februar 2013

Tusind tak for alle jeres input!

Der er mange gode ting til huskelisten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.