Argh de damer, jeg har brug for råd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. februar 2013

Joerse

Jeg er netop blevet ringet op fra en arbejdsplads jeg har søgt job på, om jeg vil komme til samtale (det i sig selv er jo total lækkert) MEEEEEN det er den dag vi skal have taget BP og få det vigtige vigtige svar.. Samtalen er kl. 12:30 og kan ikke flyttes hverken til anden dag eller anden tid, så siger jeg kan ikke siger jeg dermed også nej til et muligt job.. WHAT TO DO?

Har jeg virkelig lyst til at sidde til en jobsamtale den dag, og endnu mere i samme tidsrum som vi kan få svar..

Uhh jeg ryster helt, den havde jeg ikke lige set komme..

Håber der er nogen af jer der vil dele jeres tanker, om i ville gøre det eller ej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

pussekat

Joerse skriver:

Jeg er netop blevet ringet op fra en arbejdsplads jeg har søgt job på, om jeg vil komme til samtale (det i sig selv er jo total lækkert) MEEEEEN det er den dag vi skal have taget BP og få det vigtige vigtige svar.. Samtalen er kl. 12:30 og kan ikke flyttes hverken til anden dag eller anden tid, så siger jeg kan ikke siger jeg dermed også nej til et muligt job.. WHAT TO DO?

Har jeg virkelig lyst til at sidde til en jobsamtale den dag, og endnu mere i samme tidsrum som vi kan få svar..

Håber der er nogen af jer der vil dele jeres tanker, om i ville gøre det eller ej..

hejsa
prøve at høre på syehus om du ikke kan få svar på blodprøve før eller efter jobSamtalen
foe en baby og job til dig/jer

Anmeld

14. februar 2013

klmf

Personligt ville jeg ikke lade sådan en jobchance gå min næse forbi - så prøv og hør sygehuset ad, der må være en måde at få det koordineret så I kan få svar efter jobsamtalen.

Rigtig meget held og lykke med begge dele

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Jeg ville KLART tage til samtale. Kan du ikke kontakte klinikken og sige at du sidder til en jobsamtale fra kl. 12.30 - 14.00 og hvis de vil ringe i det tidsrum skal det være til din kæreste?
Han kan jo lige så vel tage imod svaret som du selv kan?

Anmeld

14. februar 2013

Putomanen

Jeg ville også tage til jobsamtalen og så høre klinikken om de eventuelt kan ringe til dig på et andet tidspunkt eller ringe til din kæreste. Det ville være ærgerligt at gå glip af chancen for et job, og forhåbentlig et godt et

Anmeld

15. februar 2013

Joerse

Uhh Hehe alle mener jeg skal tage afsted.. Så tør næsten ikke at sige at min mand og jeg er blev enige om at fravælge jobsamtalen..

Af flere årsager, jeg har en masse arbejde i forvejen bare ikke noget fast, afstanden til jobbet og jeg har andre jobsamtaler jeg skal til i nærheden af hvor vi bor.. (Som ikke lige er BP dag) 

Men rigtig mange tak for jeres menninger.. 

Anmeld

15. februar 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Uhh Hehe alle mener jeg skal tage afsted.. Så tør næsten ikke at sige at min mand og jeg er blev enige om at fravælge jobsamtalen..

Af flere årsager, jeg har en masse arbejde i forvejen bare ikke noget fast, afstanden til jobbet og jeg har andre jobsamtaler jeg skal til i nærheden af hvor vi bor.. (Som ikke lige er BP dag) 

Men rigtig mange tak for jeres menninger.. 

Så kan jeg godt forstå du har fravalgt det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.