min dreng har været til 3 års tjek øv han skal opereres :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

H+S Skjolgborg.

Han var lige til 3 års tjek 4 dec alt var super han veje 16.1 kg og 95 cm og forud i sprog ca 1 år og god motorik osv.´Men ikke blefri var han eller i 5 mdr i sommers.men pyt det kommer jo nok nu her.

Men men hans sten er stadig ikke ned i pungen sidder meget højte oppe og når lægerne trykke dem ned hoppe de op igen der den 23/1-13 hvor vi var på Roskilde sygehuse og vi fik så besked på han skal opereres han vejre nu 16.9 kg og 95.6 cm og kunne være derfor han ikke var 100 % blefri inu/kalr til det.

Nå vi har så vente og vente så i mandags ringede jeg til Roskilde sygehuse for og høre hvornår vi ville få det brev der kunne gå en del tid sagde damen deroppe da de er ved af bygge om hmmm når men så nu i går fik vi så endelig breve skal derop den 28/2 så det er jo snart den dag får vi så mere afvide om hvordan det forgår osv og datoen hvornår han skal opereres.

Så hjælp nok jeg lige ringede derop og hørte hvornår brev kom.

Mors lille dreng tit syg og kun været i børnehave 5 dage i dec og 21 dage i jan og 0 her i feb øvøv.

Mvh

Henriette 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Muffinmus

Øv da også. Måske trænger han til et godt vitamin boost, eller lign. Men der ud over så er min venindes søn lige blevet opereret for det samme og det gik super godt

Anmeld

14. februar 2013

H+S Skjolgborg.

MariaE skriver:

Øv da også. Måske trænger han til et godt vitamin boost, eller lign. Men der ud over så er min venindes søn lige blevet opereret for det samme og det gik super godt

han får desværre alt han skal have efter sine blodprøver + mere til øvøv.

Ja det skal nok går bare øv både han og min stor søn skal så meget sygdom og opereres så tit for det ene eller andet (dog mest dræn).

Det er så 1 gang Tobias på 3 skal igennem såddan en opersion .

Det har mere været drøn og tit indlagt ekg osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.