Terminsberegning når man er i IVF behandling! Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.214 visninger
8 svar
3 synes godt om
14. februar 2013

Joerse

Som overskriften siger, så er jeg ikke helt sikker på hvor man regner hvor langt man evt. er henne, når man er i behandling? Jeg ikke fået taget BP endnu..

Håber der er nogen man kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

tarkoflen

De beregner ud fra den dag du fik taget æg ud, for der er de jo blevet befrugtet

Men jeg blev alligvel rykket en dag frem til NF, selvom vi var i ICSI forsøg, så der er ingen tvivl om, hvilken dag ægget er blevet befrugtet, det kunne jo ligesom ikke være dagen før æu

Held og lykke med forsøget

Anmeld

14. februar 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

De beregner ud fra den dag du fik taget æg ud, for der er de jo blevet befrugtet

Men jeg blev alligvel rykket en dag frem til NF, selvom vi var i ICSI forsøg, så der er ingen tvivl om, hvilken dag ægget er blevet befrugtet, det kunne jo ligesom ikke være dagen før æu

Ok, men hvor langt er man så når de tager æg ud? 

Anmeld

14. februar 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

Og takker for øvrigt 

Anmeld

14. februar 2013

nielsen80

Joerse skriver:

Den dag du får taget æg ud, svarer til æl tidspunktet for en øko gravid. Så dagen for din "første mens dag", er æu dato minus 14 dage. Det er oftest den dato, du skal skrive ind i en terminsberegner.

Anmeld

14. februar 2013

tarkoflen

Joerse skriver:

Hmm er man ikke 14 dage henne, ligesom hvis det havde været en almindelig ÆL? Det tror jeg. Der er steder på nettet, hvor du kan beregne termin selvom det har været med IVF, men kan selvfølgelig ikke huske hvor

Måske jeg søgte på terminsberregner IVF og så kom de frem...

Og det var da så lidt

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Hmm er man ikke 14 dage henne, ligesom hvis det havde været en almindelig ÆL? Det tror jeg. Der er steder på nettet, hvor du kan beregne termin selvom det har været med IVF, men kan selvfølgelig ikke huske hvor

Måske jeg søgte på terminsberregner IVF og så kom de frem...

Og det var da så lidt

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/termins-b eregning.htm

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Som overskriften siger, så er jeg ikke helt sikker på hvor man regner hvor langt man evt. er henne, når man er i behandling? Jeg ikke fået taget BP endnu..

Håber der er nogen man kan hjælpe..

http://www.trianglen.dk/terminsberegner.html

Anmeld

14. februar 2013

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/termins-b eregning.htm

Takker 

Så fandt jeg ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.