Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Har her til morgen testet POSITIV (Mangler en dansende smiley) Det er SÅÅÅÅÅ vildt, efter 8 måneder med negative tests og æl-teste, det er VIIIIIILLLLLLLDDDDT!!!! Efter beregningerne er jeg 4+0 Skal jeg kontakte lægen allerede?
Har her til morgen testet POSITIV (Mangler en dansende smiley)
Det er SÅÅÅÅÅ vildt, efter 8 måneder med negative tests og æl-teste, det er VIIIIIILLLLLLLDDDDT!!!!
Efter beregningerne er jeg 4+0
Skal jeg kontakte lægen allerede?
Stort tillykke Dejligt for jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Weeee, stort tillykke!
stort tillykke du kan jo ringe og sige du er gravid, så du skal have en tid til 1. graviditets undersøgelse - jeg synes personligt det er lidt spild at tage til lægen og få en test hvis du har testet positiv hjemmefra
jeg har haft tage5 test som viste posivt men var den ikke for læge sage det beder de også tjekker for der skal ikke noge til før de hvis falsk så synes det med dt pjat ring til læge og få det begrafte er plat jeg vil gør det for så man sikker og læge kan tilbyd de tjek istd for man selv bruger penge hvis e viser false så det med spli aftid ring til lægen nej det er ikke og til dig der test positv ring til læge sig du ha taget e test der hvist positv og du vil have det begrafte om det r rigtigt engnu en gang nevøs tillykke
Stort tillykke med den positive test det er bare helt fantastisk
ja ring endelig til lægen, jeg gjorde det os samme dag, men de vil først se mig da jeg var i 9+4, puh ha der var lang tid til første undersøgelse, men nu er jeg i uge 13 og var til nakkefoldskanning i går, så tiden går super stærkt...
siger det bare så du ikke bliver skuffet, hvis de siger det samme til dig min læge sagde nemlig det ikke var nødvendigt at få det bekræftet.
men håber du kommer til lægen tidligere
Stort tillykke!!
Stort tillykke! og på hvilken romantisk dag
Du kan sagtens ringe til lægen nu. Jeg ringede, da jeg havde testet positiv i et par dage hehe. Jeg fik det også bekræftet ved lægen, men det behøver man jo ikke, når man har en positiv test hjemme Men så kan du få en tid til den første lægeundersøgelse
En masse baby-klister til dig!
Hvor er i skønne, alle sammen
Har bestilt til ved lægen på Tirsdag, hos reservelægen, vil gerne have det bekræftet, så kan det være det blir mere virkeligt
Du kan da låne et par stykker af mig
Heheheh
Stort tillykke med de to streger
STORT tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128