Urinvejsinfektion hos drenge ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

bøllen

knægten ligge med feber og hoste. I nat vågner han og skal tisse ( han sover med ble men er renlig om dagen ) vi går ud for at tisse men der kommer ikke noget. Trods anstrengelser. Her til morgen skal han tisse, vi går igen på toilettet . Først kommer der ingenting , men efter anstrengelser kommer der tis i ryk. Som om han skal anstrenge ( siger lyde når han trykker / presser ) han har de sidste dage skulle tisse ofte og manden sagde i sjov om han havde infektion. Men han græder ikke når han skal tisse . Men det kommer ikke bare som det plejer .

giver det mening ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

2721

bøllen skriver:

knægten ligge med feber og hoste. I nat vågner han og skal tisse ( han sover med ble men er renlig om dagen ) vi går ud for at tisse men der kommer ikke noget. Trods anstrengelser. Her til morgen skal han tisse, vi går igen på toilettet . Først kommer der ingenting , men efter anstrengelser kommer der tis i ryk. Som om han skal anstrenge ( siger lyde når han trykker / presser ) han har de sidste dage skulle tisse ofte og manden sagde i sjov om han havde infektion. Men han græder ikke når han skal tisse . Men det kommer ikke bare som det plejer .

giver det mening ???

Det giver god mening.
Har han drukket som han plejer?
Er den hævet/rød?
Du nævnte i går han sagde det gjorde ondt i bennet, der kunne han vel evt god have ment tissemanden.
Jeg ville nok høre lægen ad.

Anmeld

14. februar 2013

tweety2060

Ofte har børn høj feber hvis de har nyrebækkenbetændelse, flanke\mave smerter ... Nogle gange smerter i forbindelse med vandladningen....
Hvis han nu ikke drak så meget i går kan det vel også være derfor han han ikke kan tisse..
Men snak da med lægen en gang...
God bedring

Anmeld

14. februar 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Det giver god mening.
Har han drukket som han plejer?
Er den hævet/rød?
Du nævnte i går han sagde det gjorde ondt i bennet, der kunne han vel evt god have ment tissemanden.
Jeg ville nok høre lægen ad.

Ja det syntes jeg han har - han drikker jo generalt meget . Og i nat har han drukket mælk 3 gange , hvilket han ikke plejer .

han græd flere gange igår / nat og sagde det gjorde ondt i benet . Men  ved ikke om det giver mening .

har prøvet at google men de er som oftes piger der er nævnt

ringer til lægen når de åbner , har ikke styr på hans hoste . Han hiver efter vejret .

Anmeld

14. februar 2013

bøllen

tweety2060 skriver:

Ofte har børn høj feber hvis de har nyrebækkenbetændelse, flanke\mave smerter ... Nogle gange smerter i forbindelse med vandladningen....
Hvis han nu ikke drak så meget i går kan det vel også være derfor han han ikke kan tisse..
Men snak da med lægen en gang...
God bedring

Han havde 37,8 tirsdag eftermiddag / aften . Intet igår dag var frisk som han plejer og var i børnehave . Han drak som han plejer, drikker ofte . Igår ved spisetid blev han varm igen og havde 38,9.

han har drukket 3 gange i nat , hvilket han ikke plejer .

han har lagt med hånden på maven og græd flere gange igår/nat og sagde det gjorde ondt i benet . Men det giver jo ikke mening

ringer til lægen når de åbner - tak for det

Anmeld

14. februar 2013

2721

bøllen skriver:

Ja det syntes jeg han har - han drikker jo generalt meget . Og i nat har han drukket mælk 3 gange , hvilket han ikke plejer .

han græd flere gange igår / nat og sagde det gjorde ondt i benet . Men  ved ikke om det giver mening .

har prøvet at google men de er som oftes piger der er nævnt

ringer til lægen når de åbner , har ikke styr på hans hoste . Han hiver efter vejret .

Charlie er testet flere gange og fik den gang at vide at drenge sagtens kunne få det.
Så det kunne sagtens være. Hvis du kan ville jeg nok allerede nu forsøge at opsamle en tissetår, så du er forberedt.

Øv altså stakkels Silas
Håber lægen kan hjælpe.
Jeg skal også ringe til lægen i dag ang tråden ikke er kommet ud endnu. Og Tim er meget bekymret for at den gror fast

Anmeld

14. februar 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Charlie er testet flere gange og fik den gang at vide at drenge sagtens kunne få det.
Så det kunne sagtens være. Hvis du kan ville jeg nok allerede nu forsøge at opsamle en tissetår, så du er forberedt.

Øv altså stakkels Silas
Håber lægen kan hjælpe.
Jeg skal også ringe til lægen i dag ang tråden ikke er kommet ud endnu. Og Tim er meget bekymret for at den gror fast

ja det kunne jeg selvfølgelig . Men burde det ikke gøre ondt ??

for han græd ikke kunne bare se det var svært . Og han lavede lyde kunne se han skulle anstrenge sig . 

Har ikke en beholder til det :-( tjekker de med det samme ?

kan godt forstå Tim , de burde jo være væk nu. Håber lægen er lidt mere lydhør snart

Anmeld

14. februar 2013

2721

bøllen skriver:

ja det kunne jeg selvfølgelig . Men burde det ikke gøre ondt ??

for han græd ikke kunne bare se det var svært . Og han lavede lyde kunne se han skulle anstrenge sig . 

Har ikke en beholder til det :-( tjekker de med det samme ?

kan godt forstå Tim , de burde jo være væk nu. Håber lægen er lidt mere lydhør snart

Det behøver det ikke. I den alder kan de ikke præcisere det. Charlie havde kun feber.

Har du ikke et eller andet du kan skolde og smide ud bag efter.
Hos os tjekkede de med det samme med en stribs.

Det håber jeg også

Anmeld

14. februar 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Det behøver det ikke. I den alder kan de ikke præcisere det. Charlie havde kun feber.

Har du ikke et eller andet du kan skolde og smide ud bag efter.
Hos os tjekkede de med det samme med en stribs.

Det håber jeg også

Må se om jeg ikke kan finde en plastikbøtte med låg .

nå ok nej det kan de nok ikke - tænkte bare han ville græde når han skulle tisse . L sagde det den anden dag fordi han skulle tisse konstant .

bank i bordet ... 

Anmeld

14. februar 2013

2721

bøllen skriver:

Må se om jeg ikke kan finde en plastikbøtte med låg .

nå ok nej det kan de nok ikke - tænkte bare han ville græde når han skulle tisse . L sagde det den anden dag fordi han skulle tisse konstant .

bank i bordet ... 

Det troede jeg også,en Charlie gjorde ikke

Det må jeg prøve.

Update lige ikke søde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.