For fanden jeg havde en dejlig aften igår
...
Kæresten og mig fejrede valentine og jeg har bedt ham om at komme senere hjem, og vi spiste noget kun tidligere, men havde jo denne overraskelse til ham, Plejer normalt ikke valentine, synes det noget opreklameret fis, men et eller andet sted havde jeg bare sådan lyst til og holde det igår 
Jeg havde som sagt bedt manden om at komme senere hjem. Var over og handle ind til aftens mad, Cuvette med hasselbagte kartofler og så sovs selvfølgelig. - Jeg havde købt en lille gave til ham .. en lacoste sæbe, og så havde jeg købt hjerte formet lanterner som var meningen skulle flyve rundt i luften når han kom ind af døren, Jeg havde gjort noget ud af mig selv, farvet hår, hoppet i en kjole, og så ellers bare håret sat... 
Jeg havde købt en flaske vin.... dækkede bord, og tændt lys rundt omkring i stuen ...
. Det var bare så fint, men for første gang i mit liv ville jeg ønske det var blevet mørkt noget tidligere, så det kunne se rigtig smukt ud
Manden kommer hjem, og får et kæmpe smil i ansigtet, lige præcis det smil jeg håbet at få
..
Det var bare en helt igennem vellykket aften ;D ,,, Det bestemt ikke sidste gang jeg gør det overfor ham ... når den blev taget så godt imod 
Ha' en rigtig dejlig dag derude ♥
Anmeld