Forlovelsering / vielsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

bøllen

AalborgPigen skriver:

Ej hvor træls !!! 

Jeg har nogen gange taget den af, og lagt den når jeg skulle bage osv.. Og har så taget mig selv i at få i panik over at jeg ikke aner hvor den er... Selvom jeg lige har lagt den på radioen ! 

Ja det er det faktisk  Ville gerne gå med min ring men døjer med mine fingere hæver og det bliver ubehageligt .. 

er der lidt alzheimer light  Måske den ender i en bolle en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

K&S

bøllen skriver:

Tak for svar 

Måtte være svar skyldig, da han spurgte. For viste faktisk ikke hvad man gør.

er det ikke meget alm kun kvinden har forlovelses ring ? Tænker hvis det forgår på god gammeldags maner med manden på knæ 

Jo, jeg tror ikke, det er mange mænd, der går med forlovelsesring - måske hvis man ikke forlover sig med henblik på bryllup indenfor nærmeste fremtid? 

Anmeld

13. februar 2013

Muffin_girl

bøllen skriver:

Ja det er det faktisk  Ville gerne gå med min ring men døjer med mine fingere hæver og det bliver ubehageligt .. 

er der lidt alzheimer light  Måske den ender i en bolle en dag

Sådan har min mor og søster det også.. Mit er dog værst når det er varmt eller jeg er stresset,, Men så sidder den bare der  

Ja det tror jeg .. En lille smule.. Det ved man aldrig.. Så giver det lidt ekstra krydderi!

Anmeld

13. februar 2013

bøllen

K&S skriver:

Jo, jeg tror ikke, det er mange mænd, der går med forlovelsesring - måske hvis man ikke forlover sig med henblik på bryllup indenfor nærmeste fremtid? 

Også Min tanke ...

vi havde begge forlovelse ringe, men vi var unge ( og det var smart / sejt , ikke særlig gennemtænkt ) og der var ikke med henblik på bryllup.

blev dog gift MANGE år senere 

Anmeld

13. februar 2013

bøllen

AalborgPigen skriver:

Sådan har min mor og søster det også.. Mit er dog værst når det er varmt eller jeg er stresset,, Men så sidder den bare der  

Ja det tror jeg .. En lille smule.. Det ved man aldrig.. Så giver det lidt ekstra krydderi!

Måske det hjælper når jeg engang får smidt de ekstra kilo 

Boller med udsmykning er så moderne  Og den skal nok komme ud igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.