TESA metoden. Nogen der har erfaring med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

mkj

Her alle..

Nogle der har erfaring med TESA metoden?

Min kæreste er sterelliseret, så det vil være denne måde der skal til for at evt. kunne hente forhåbentlig levende sædceller.

Vi har været ved læge i dag og er netop blevet henvist, så nu venter vi bare spændt på om de kan hjælpe os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Anitta-sofie

majbritt kjeldsen skriver:

Her alle..

Nogle der har erfaring med TESA metoden?

Min kæreste er sterelliseret, så det vil være denne måde der skal til for at evt. kunne hente forhåbentlig levende sædceller.

Vi har været ved læge i dag og er netop blevet henvist, så nu venter vi bare spændt på om de kan hjælpe os.

Ja min kæreste fik lavet den. det er ikke slemt siger han, inden den rigtige pøve tages skal han op og ha lavet en prøve for at se om der er levende sædceller. dette sker i lokalbedøvelse. Han vil nu nok være øm nogle dage efter.. og er der så nogle. så skal han op igen dagen før ÆU og ha taget sædceller ud.

Håber dette gav dig svar på dit spørgsmål . Held og lykke til jer

Anmeld

15. februar 2013

mkj

Mange tak for svar.

Fordi han har fået lavet det, var det også pga sterelisering?

Har der været held ved det?

Anmeld

15. februar 2013

mkj

Anitta-sofie skriver:

Ja min kæreste fik lavet den. det er ikke slemt siger han, inden den rigtige pøve tages skal han op og ha lavet en prøve for at se om der er levende sædceller. dette sker i lokalbedøvelse. Han vil nu nok være øm nogle dage efter.. og er der så nogle. så skal han op igen dagen før ÆU og ha taget sædceller ud.

Håber dette gav dig svar på dit spørgsmål . Held og lykke til jer

Mange tak for svar.

Fordi han har fået lavet det, var det også pga sterelisering?

Har der været held ved det?

Anmeld

26. april 2013

Anitta-sofie

Hej jeg ved det er meget sent jeg svarer. Ja dervadlevende sædceller. Nej det er PGA diabeteskomplikationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.