Sure opstød og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg var i går aftes i biografen med en veninde, og jeg havde det egentlig ikke specielt godt, men valgte at tage afsted alligevel da det er en sjældenhed at vi ses, kort tid efter at være steget ud af bilen får jeg det så desværre rigtig slemt og løber hen mod en busk lidt væk fra folkemængden...

Det når jeg desværre ikke og ud står en lårfed stråle af opkast op af bukserne og på mine sko og ... ja over det hele! (heldigvis intet i mit korte hår )

Jeg har så siden oplevet meget slemme sure opstød, som smager ret syrligt og føles på en måde som brus og så alligevel ikke helt, men det er i hvert fald ikke nogen rar følelse, og de kommer hele tiden... flere gange i timen 

Er der nogen der selv har oplevet dette og som eventuelt kan fortælle mig hvad det er der forårsager det eller bare give et godt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

AnneBJ

Min kæreste har ofte kvalme, diarre og bøvser/opstød med smag af svovl eller som en slags æg..

Han kontaktede lægen som mente det kunne være for meget mavesyre. Han fik en 14 dages kur og det hjalp rigtig meget. Nu har han problemer igen, egen læge har ferie så han har bare fået noget af vagtlægen, men skal have en snak med egen læge efter ferien.

Prøv da at ringe til din læge!

Anmeld

13. februar 2013

Muffinmus

Mavesyre....
Får selv piller mod det lige nu, så snak evt med din læge for er det slemt duer ikke alt håndkøb. Så skal der bedre ting til:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.