Hvor store var jeres nyfødte og hvad str.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.006 visninger
50 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

kriknu

Af ren nysgerrighed så kom jeg til at tænke på hvor store var jeres da de blev født og hvad str. tøj brugte de (og hvor længe sådan ca.)

Jeg sidder nemlig og prøver at finde ud af hvad str. jeg skal købe mest tøj i, jeg ved godt at det er meget forskelligt men alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
4500g 56cm lang

han brugte str 56 1 uge, så var det 62

Anmeld

13. februar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

beklager dobbeltindlæg....

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

3300 og 49 cm 

str 50 var for stort i ca en måned

Anmeld

13. februar 2013

MorDk

Jeg har 2 unger...

Min erfaring er at man skal købe lidt i 50 og lidt mere i 56 og så plejer de at være længere i 62 og endnu længere i 68. MEN det er jo forskelligt.

Begge mine børn var 52 cm ved fødslen. Kunne bruge str. 50 i små 2 uger... og 56 noget længere

Anmeld

13. februar 2013

L&V

kriknu skriver:

Af ren nysgerrighed så kom jeg til at tænke på hvor store var jeres da de blev født og hvad str. tøj brugte de (og hvor længe sådan ca.)

Jeg sidder nemlig og prøver at finde ud af hvad str. jeg skal købe mest tøj i, jeg ved godt at det er meget forskelligt men alligevel..

Laura var 3668g og 55cm og ku passe str 50 i 14-3uger og brugte der efter 56 i et godt stykke tid.. Kan ik lige huske hvor længe

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

skovrup skriver:

4500g 56cm lang

shit en basse 

Anmeld

13. februar 2013

LBK

Min datter vejede 3790g.  og 51 cm.

Vi ejede INTET i str 50. Vi havde meget tøj i str 56 og det brugte hun i et par måneder. Så var det 62.

Anmeld

13. februar 2013

Nadia&Daniel

kriknu skriver:

Laura 25.10.10

Da hun kom til verden: 2580 gram og 46 cm. - brugte str. 50 - i et godt stykke tid..

Anmeld

13. februar 2013

kriknu

skovrup skriver:

4500g 56cm lang

wow, sikke en basse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.