Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Af ren nysgerrighed så kom jeg til at tænke på hvor store var jeres da de blev født og hvad str. tøj brugte de (og hvor længe sådan ca.)
Jeg sidder nemlig og prøver at finde ud af hvad str. jeg skal købe mest tøj i, jeg ved godt at det er meget forskelligt men alligevel..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
beklager dobbeltindlæg....
3300 og 49 cm
str 50 var for stort i ca en måned
Jeg har 2 unger...
Min erfaring er at man skal købe lidt i 50 og lidt mere i 56 og så plejer de at være længere i 62 og endnu længere i 68. MEN det er jo forskelligt.
Begge mine børn var 52 cm ved fødslen. Kunne bruge str. 50 i små 2 uger... og 56 noget længere
kriknu skriver: Af ren nysgerrighed så kom jeg til at tænke på hvor store var jeres da de blev født og hvad str. tøj brugte de (og hvor længe sådan ca.) Jeg sidder nemlig og prøver at finde ud af hvad str. jeg skal købe mest tøj i, jeg ved godt at det er meget forskelligt men alligevel..
skovrup skriver: 4500g 56cm langhan brugte str 56 1 uge, så var det 62
4500g 56cm langhan brugte str 56 1 uge, så var det 62
shit en basse
Af ren nysgerrighed så kom jeg til at tænke på hvor store var jeres da de blev født og hvad str. tøj brugte de (og hvor længe sådan ca.) Jeg sidder nemlig og prøver at finde ud af hvad str. jeg skal købe mest tøj i, jeg ved godt at det er meget forskelligt men alligevel..
Min datter vejede 3790g. og 51 cm.
Vi ejede INTET i str 50. Vi havde meget tøj i str 56 og det brugte hun i et par måneder. Så var det 62.
Laura 25.10.10
Da hun kom til verden: 2580 gram og 46 cm. - brugte str. 50 - i et godt stykke tid..
wow, sikke en basse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128