Nu starter hele møllen snart.. spørgsmål IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

Lauer

Hej alle 

Som skrevet tidligere, er jeg lige (2,5 uger) blevet opereret, og har fået fjernet begge æggeleder, da de var ødelagte. Jeg har brugt meget tid på at lede efter alt om IVF, så jeg kan forberede mig så godt som muligt på forløbet.. 

I går kom brevet fra Odense, at vi skal til forsamtale og undersøgelse i midten af marts måned - ved I hvor længe der typisk går derefter, før man kommer i egentlig behandling? Og hvornår kan vi regne med at skulle punge ud til medicin, og hvor meget 1. gang? 

Jeg har besluttet at fortælle min arbejdsgiver det, efter at have snakket med fagforeningen - der kommer et par dage hvor jeg ikke kan være på arbejde, pga. forløbet.. er der egentlig mulighed for at få tilbudt behandling tættere på vestkysten, eller skal man til Odense?

Det var da lige et par spørgsmål i første omgang, der kommer sikkert flere undervejs 

Hilsen

Lauer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Nessie

Det lyder spændende, og dejligt at I så kan komme i gang

Vi skulle aflevere en sædprøve, og så vente yderligere 3 måneder, og aflevere en ny, men det er jo nok ikke aktuelt for jer, med mindre din mand har dårlig sædkvalitet.

Derefter var vi heldige at komme til lige efter sommerferien, og der har altid været plads, når vi har meldt os til, men jeg tror det er meget forskelligt.

Jeg tror desværre ikke der er andre offentlige klinikker tættere på jer, end Odense, men ellers kan du prøve at google det, og se om der skulle være en klinik tættere på.

Held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.