Dating - hvor lang tid efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
6 svar
3 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja, hvor lang tid efter et brud vil du/i mene at det er "i orden" at begynde at date igen. 

Grunden til jeg spørger er, at jeg selv er enlig og har overvejet lidt at takke ja til at tilbud min veninde har givet mig mht. til en date med hendes kammerat..

Og da jeg så snakkede med en anden veninde om det sagde hun at det var for tidligt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Ja, hvor lang tid efter et brud vil du/i mene at det er "i orden" at begynde at date igen. 

Grunden til jeg spørger er, at jeg selv er enlig og har overvejet lidt at takke ja til at tilbud min veninde har givet mig mht. til en date med hendes kammerat..

Og da jeg så snakkede med en anden veninde om det sagde hun at det var for tidligt.. 

Der er vel ikk nogen tid på sådan noget det er vel bare når man er klar og din veninde aner da ikk hvornår du er klar?

Anmeld

13. februar 2013

M (:

Anonym skriver:

Når/hvis du har/får lyst og overskud til en ny date, så synes jeg da bare du skal springe ud i det, og være ligeglad med, hvad andre tænker.. 

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Der er vel ikk nogen tid på sådan noget det er vel bare når man er klar og din veninde aner da ikk hvornår du er klar?

Det aner jeg sådan set heller ikke, men det finder jeg jo nok også kun ud af på en måde 

Så må nok hellere bede om hans nummer! 

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Når/hvis du har/får lyst og overskud til en ny date, så synes jeg da bare du skal springe ud i det, og være ligeglad med, hvad andre tænker.. 

Det kan godt være i har ret, det vælger jeg i hvert fald at stole på ... især nu hvor jeg har aftalt med ham at mødes på fredag bare lige et par timer og snakke lidt - ikke noget sådan særligt date agtigt, bare en fransk hotdog inde i byen 

Jeg ved godt det måske er en smule tarveligt, men jeg vil altså gerne lige "se ham an" hvis man kan kalde det det, jeg gider ikke det der med at man skal på date med en og så han bare overhovedet ikke er ens type eller virker til at være særlig "interresant", men man føler alligevel man er nødt til at blive 

Anmeld

13. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Tja... jeg vil ikke sætte noget tid på...

Jeg vil mene du, lige så snart du er klar til det, bare skal tage på dates. Det eneste jeg ville være lidt "forsigtig" med var hvis der er børn involveret... så skal man lige være sikker på det er den her person man vil være sammen med før de møder hinanden...

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Tja... jeg vil ikke sætte noget tid på...

Jeg vil mene du, lige så snart du er klar til det, bare skal tage på dates. Det eneste jeg ville være lidt "forsigtig" med var hvis der er børn involveret... så skal man lige være sikker på det er den her person man vil være sammen med før de møder hinanden...

Det er jeg helt sikkert godt klar over 

Kunne aldrig finde på at introducere mine børn for en potentiel kæreste før jeg var helt sikker, også på at han er klar på at jeg altså har børn og hvad det indebærer osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.