Forstår at lade op :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
4 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

Det er ikke så længe siden, jeg skiftede arbejde. Er rigtig glad for det og knokler der ud af... Men pyhh hvor har de sidste par uger været hårde med kollegaers sygdom - især de sidste par dage har været rigtig tunge. Har ambitioner med mit arbejde, men jeg kan filme heller ikke trylle...

Sidste uge var jeg alene (manden var i Tyskland og arbejde) og om ikke andet, så lå alle 3 drenge sig syge på skift. De er godt nok store, men jeg skal stadig være PÅ! Og skulle have pudslespillet til at gå op. Pyhh...

Nå men jeg har fri i dag... Trængte virkelig til fri. Alt hvad jeg tænkte på til morgen, da jeg skulle sende børn i skole, var at sove... Sove sove sove...

Nå men nu var jeg oppe... Fik lækre spejlæg, te, stor appelsin til morgenmad, mens jeg så en hel film på dvd'en. Slæbte mig selv i motionscenteret - åhh det var hårdt at komme afsted igen. Lang tid siden sidst. Knoklede i vildskab og ved jo godt at alle tankerne om arbejdet - det man mangler - det man skulle have gjort og det der venter på mig til i morgen, ja det bliver smidt af sammen med hver og én sveddråbe. Bliver helt ladet op igen...

Kom hjem, i bad og virkelig plejet min hud med barbering, scrub, læller body lotion, kur i håret. Ansigtsplejen i top og der blev lavet lækkert middagsmad. Hjemmelavet bolle med tandsmør blev lunet, grøntsager kogt, lakse steaks stegt og sidder lige pt og skriver om det hele, men fødderne er i fodbad med olie. De skal bestemt ikke glemmes... Lækker fed creme og lak på neglene....

Joh.... Jeg er ladet total op igen.... Og heldigvis for dette, for chefen har lige skrevet, om jeg kunne tage en lang vagt i morgen. Og JA for dét har jeg overskud til lige nu....

Dette var en lang og nok lidt ligegyldig smøre... Men det hele var noget værd for mig...

Får du koblet af, ladet op osv, så du kan overskue mere? Er du bevist om, hvad der er godt for netop dig??

Vil ikke googles, men....  fra Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Koen.

Ih jeg tænkte lige det er da.... Og så var det dig lyder som en lækker og velfortjent fridag

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Ih jeg tænkte lige det er da.... Og så var det dig lyder som en lækker og velfortjent fridag

Ej gjorde du?

Nok fordi jeg ikke skriver så meget om småbørn ell hvordan kunne du kende mig?

Anmeld

13. februar 2013

Dot D

Hi hi, det lyder jo fantastisk

Jeg har faktisk de sidste par timer tilladt mig noget "Dot-tid", vi skippede vores gruppearbejde i dag, så jeg havde pludseligt et par extra timer tilovers, og ved du hvad, jeg har bare siddet herinde på skolen og set film, hi hi...  (og nydt det)

Nu kan jeg så tage til genoptræning som planlagt og derefter hjem til familien, der holder ferie

Anmeld

13. februar 2013

Koen.

Anonym skriver:

Ej gjorde du?

Nok fordi jeg ikke skriver så meget om småbørn ell hvordan kunne du kende mig?

Din måde at skrive på, at drengene var store og den måde at forkæle dig selv på, det tænkte jeg kunne lige passe på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.