vaskes eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
9 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

Gravid2012

skal bamser vaskes inden brug ligesom toej naar det koebes nyt til bebs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er lidt forskelligt hva vi har gjort med bamser. Endelig lidt skørt da jeg altid har vasket ungernes tøj, inden brug. 

Så ja godt spørgsmål!! Vh stine

Anmeld

13. februar 2013

Mettefpigen

Det har jeg ikk gjort, men det var fordi at min mor lå på sygehuset efter jeg fødte lukas så hun købte bamser til ham hele tiden..... Tror vi fik 20-25 stk....

Anmeld

13. februar 2013

Gravid2012

StineW79 skriver:

Det er lidt forskelligt hva vi har gjort med bamser. Endelig lidt skørt da jeg altid har vasket ungernes tøj, inden brug. 

Så ja godt spørgsmål!! Vh stine

ja jeg blev ogsaa helt i tvivl...

Anmeld

13. februar 2013

Gravid2012

Mettefpigen skriver:

Det har jeg ikk gjort, men det var fordi at min mor lå på sygehuset efter jeg fødte lukas så hun købte bamser til ham hele tiden..... Tror vi fik 20-25 stk....

ja det var da en masse bamser... ville ha taget en krig aat blive vasket og toerret... tror bare jeg lader vaerre saa...

tak for dit svar

Anmeld

13. februar 2013

Mettefpigen

Gravid2012 skriver:

ja det var da en masse bamser... ville ha taget en krig aat blive vasket og toerret... tror bare jeg lader vaerre saa...

tak for dit svar

Jaa men hun lå også derude i 6 uger så det var det eneste hun kunne give ham... Og han skulle da have noget... Men vi har så heller ikk rigtig brugt dem.... Han ville ikk have nogen i sengen, så vi havde et "bamsehjørne" inde på hans værelse.... Og nu har vi en "hule" bag ved vores seng da vi har skråvægge hvor der er bamser :-)

Anmeld

13. februar 2013

morethanperfect

Gravid2012 skriver:

JA .. Jeg vasker ALT jeg køber inden det blir taget i brug ..

Også bamser , legetøj , sengetøj , osv osv.. Selvom det er blevet vasket eller er helt nyt ..

Anmeld

13. februar 2013

Ditte-3

Nej jeg vasker ik bamser syntes det nok er blive for sippet . Sorry. 

Anmeld

13. februar 2013

modesty

Gravid2012 skriver:

Ja. Altså intet er jo hugget i sten, der er heller ingen der siger at man partout SKAL vaske tøjet inden brug. Men ja, der er jo lige så meget kemi i en bamse som i et stykke tøj. Vær dog opmærksom på at der er nogen bamser der ikke kan vaskes.

Anmeld

13. februar 2013

maryjane

Ja, hvis de bliver beskidte gør jeg. Og det har de fint kunne holde til indtil videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.