BabyMus skriver:
Det lyder da bare dejligt hvis det er drømmejobbet. (: Men ja, desværre går der jo nok noget tid hvis der først er sidste ansøgningsdag d. 1. marts. Medmindre de har fået så mange ansøgninger ind allerede at det begynder at sortere i dem og lukke annoncen ned inden, så kan du være heldig måske at få noget at vide noget før, hvis du skal til samtale.
Jeg må ærlig indrømme, at med alle de afslag man er vant til at få, så tror og håber jeg ikke på noget. For er så vant til at det kun er afslag der kommer. Så hvis der en dag ringer nogen og spørger om man vil til samtale, så er det bare en meget positiv overraskelse. Ellers er det bare afslag. (:
Det er vildt hårdt med afslag på afslag, ja, og jeg kan ikke andet end at krydse fingre og håbe..
var i praktik hos dem tilbage i 2011, og det er et par skønne mennesker der driver virksomheden, og synes jeg faldt rigtig godt i hak med dem 
dengang lød det som de ville have ansat mig hvis de havde haft råd til at ansætte mere end én person, så håber de husker mig for det gode 
De har et arrangement i slutningen af marts, og i dag skrev de faktisk og spurgte om jeg regnede med at komme
jeg er venner med dem på facebook :b
håber det betyder at de i det mindste overvejer 
ved de havde modtaget over 50 ansøgninger i løbet af den første uge, for modtog en mail fra dem hvor det lød som om de muligvis lukkede for ansøgere. Der havde jeg heldigvis fået sendt min ansøgning afsted 
leder du også eftet job ?
Anmeld