Hvor mange af jer har fået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

sabi1979

Min mand fik sine i tirsdags, så der må da være noget om det , vi sendte begge 2 vores breve ind den 28 maj og jeg har ikke fået mine endnu, så må vi se om de dukker op på tirsdag

Rigtig god weekend til jer  allesammen

Knus Sabrina 30+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

fam.4xc

Pia. skriver:

Det havde jeg ikke hørt/læst - så er det måske kun tirsdag i denne uge de udbetaler og så igen tirsdag i næste uge ?

Venter spændt

Har heller ik fået her.... men det er først 3 uger siden på tirsdag at vi sendte vores... og de siger jo ca 3 uger fra brevet er modtaget hos dem til pengene er udbetalt.
Den med udbetaling tirsdage er en and.... kender flere der har fået i dag

Anmeld

19. juni 2009

Mca<3

Jeg tror at det i har hørt er at de stopper ordningen .. Alle har valgt at få dem udbetalt næsten , så de overvejer at resten også skal have deres og så stopper sp ordningen

Anmeld

19. juni 2009

wamse

Tanja.. skriver:

Jeg tror at det i har hørt er at de stopper ordningen .. Alle har valgt at få dem udbetalt næsten , så de overvejer at resten også skal have deres og så stopper sp ordningen

Jeps, det var det jeg hørte i medierne, at det kom bag på dem, hvor mange der trak deres penge ud, så det ville være for dyrt at lade de resterende stå, så derfor ville de overveje helt at stoppe ordningen

Anmeld

19. juni 2009

fam.4xc

Hvis I går ind under jeres konto på ATP.dk kan I sikkert ik længere se jeres beløb til udbetaling som I ku før.... Dette er fordi de er på vej til udbetaling... hvis man altså har valgt at få dem ud

Anmeld

19. juni 2009

Pia.

fam.4xc skriver:

Hvis I går ind under jeres konto på ATP.dk kan I sikkert ik længere se jeres beløb til udbetaling som I ku før.... Dette er fordi de er på vej til udbetaling... hvis man altså har valgt at få dem ud

Og hvad så hvis man stadig godt kan se dem ....

Anmeld

19. juni 2009

fam.4xc

Pia. skriver:

Og hvad så hvis man stadig godt kan se dem ....

Jamen står der så ik noget???

Hvis jeg går ind på min står der de ik kan oplyse mig beløbet fordi de er på vej til udbetaling.....

Anmeld

19. juni 2009

wamse

fam.4xc skriver:

Det må da lige tjekkes

Anmeld

19. juni 2009

Pia.

fam.4xc skriver:

Hvis jeg går ind på min står der de ik kan oplyse mig beløbet fordi de er på vej til udbetaling.....

Det står helt som det plejer og hele tiden har gjort... Desværre... står før skat og efter skat.. intet er ændret...

Anmeld

19. juni 2009

lonemus

fam.4xc skriver:

Jeg prøvede det samme i sidste uge...der stod jeg ikke kunne se saldoen, fordi de var ved at blive udbetalt...og jeg fik dem så tirsdag.

PIA, prøvd alige at ring derind, for at være sikker på de har modtaget dit brev retur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.